Sınır hattında görev yapan 54. Mekanize Piyade Tugayı, Edirne Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma Komutanlığı ekipleri, bazıları düzensiz göçmenlerin arasına sızarak, bazıları ise PKK, MLKP gibi terör örgütleriyle iş birliğinde kaçmaya çalışan çok sayıda FETÖ zanlısını sınırı geçemeden yakalanmaya devam ediyorlar. Gözaltına alınanlar arasında KHK ile meslekten ihraç edilen asker, hakim, savcı, öğretmen, polis ve akademisyen ile avukatların olduğu belirlendi.
Edirne’nin Sesi Gazetesi olarak Türkiye Muharip Gaziler Edirne Şube Başkanı Ahmet İsmailoğlu ve Genel Sekreter Fevzi Demir’e son dönemde sınırda yakalanan Fetö’cülerin artış yaşanmasıyla ilgili düşüncelerini sorduk.
Türkiye Muharip Gaziler Edirne Şube Başkanı Ahmet İsmailoğlu, Fetö’cülerin hak ettikleri cezaların fazlasıyla verilmesi istediklerini söyledi. Muharip Gaziler Edirne Şube Başkanıİsmailoğlu, “Gazi Mustafa kemal Atatürk’ümüze ve bütün şehitlerimize ahirete intikal etmiş gazilere Allah’tan rahmet diliyorum. Bu tip kalkışmaları görmek istemiyoruz. Lanetliyoruz. Allah inşallah bu alçakların barınmasına fırsat vermez. Valiye teşekkür ediyoruz. Bütan güvenlik birimleri özveri ile gece gündüz çalışıyorlar. Olağan üstü vatan severlik var bu teşkilatlarda. O kadar üst düzey tedbir alınmışken geçmelerinin bu saatten sonra imkânı yok. 1970 darbesini bilen birisiyim. İntikal eden bütün darbeleri gördük. Darbeler hiç olumlu şeyler değil. Bundan sonra inşallah böyle bir düşüncesi olana Allah inşallah fırsat vermez. Fetö’cülere Hak ettikleri cezalarını fazlasını verilmesi istiyoruz.” Dedi.
“TÜRKİYE’Yİ PARÇALAMA OYUNLARI ORDUMUZ VE EMNİYETİMİZ TARAFINDAN BOZULMUŞTUR”
Türkiye Muharip Gaziler Edirne Şubesi Genel Sekreteri Fevzi Demir, 20 Temmuz Kıbrıs gazileri olarak, 15 Temmuz 20 Temmuz bunun ayrımını yaparken 15 Temmuz’u kutlamanın ayrı bir heyecanı içinde olduklarını belirterek, “15 Temmuz’da içimizde çok büyük bir burukluk oluşuyor” dedi.
Gaziler Edirne Şubesi Genel Sekreteri Demir, “20 Temmuz Kıbrıs gazileri olarak, 15 Temmuz 20 Temmuz bunun ayrımını yaparken 15 Temmuz’u kutlamanın ayrı bir heyecanı içindeyiz. Vatan hainleri bu oluşumu sağlayan dış güçlerin Türkiye’yi parçalama oyunları ordumuz emniyetimiz tarafından bozulmuştur. 18 Mart şehitler haftası münasebetiyle tüm şehitlerimizi anarken ahirete intikal etmiş gazilerimizi hürmet ile anıyoruz. 15 Temmuz beklemediğimiz bir olaydı. Bunlara vesile olan kişiler de her zaman lanetlemişizdir. Edirne sınır bölgesi olan bir yer. Buradan kaçmanın kolay olduğun düşünerek buraya yığılmıştır, emniyetimiz olsun askeri gücümüz olsun amacına ulaştırmamıştır. En kolay kaçma yolunun Edirne olduğunu düşünüyoruz. Jandarmamız emniyetimiz halkımız yardımcı oluyorlar. Emniyetimiz Askerimiz gücü ile bunlara izin verilmemiştir.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)
Edirne’nin Sesi Gazetesi olarak Türkiye Muharip Gaziler Edirne Şube Başkanı Ahmet İsmailoğlu ve Genel Sekreter Fevzi Demir’e son dönemde sınırda yakalanan Fetö’cülerin artış yaşanmasıyla ilgili düşüncelerini sorduk.
Türkiye Muharip Gaziler Edirne Şube Başkanı Ahmet İsmailoğlu, Fetö’cülerin hak ettikleri cezaların fazlasıyla verilmesi istediklerini söyledi. Muharip Gaziler Edirne Şube Başkanıİsmailoğlu, “Gazi Mustafa kemal Atatürk’ümüze ve bütün şehitlerimize ahirete intikal etmiş gazilere Allah’tan rahmet diliyorum. Bu tip kalkışmaları görmek istemiyoruz. Lanetliyoruz. Allah inşallah bu alçakların barınmasına fırsat vermez. Valiye teşekkür ediyoruz. Bütan güvenlik birimleri özveri ile gece gündüz çalışıyorlar. Olağan üstü vatan severlik var bu teşkilatlarda. O kadar üst düzey tedbir alınmışken geçmelerinin bu saatten sonra imkânı yok. 1970 darbesini bilen birisiyim. İntikal eden bütün darbeleri gördük. Darbeler hiç olumlu şeyler değil. Bundan sonra inşallah böyle bir düşüncesi olana Allah inşallah fırsat vermez. Fetö’cülere Hak ettikleri cezalarını fazlasını verilmesi istiyoruz.” Dedi.
“TÜRKİYE’Yİ PARÇALAMA OYUNLARI ORDUMUZ VE EMNİYETİMİZ TARAFINDAN BOZULMUŞTUR”
Türkiye Muharip Gaziler Edirne Şubesi Genel Sekreteri Fevzi Demir, 20 Temmuz Kıbrıs gazileri olarak, 15 Temmuz 20 Temmuz bunun ayrımını yaparken 15 Temmuz’u kutlamanın ayrı bir heyecanı içinde olduklarını belirterek, “15 Temmuz’da içimizde çok büyük bir burukluk oluşuyor” dedi.
Gaziler Edirne Şubesi Genel Sekreteri Demir, “20 Temmuz Kıbrıs gazileri olarak, 15 Temmuz 20 Temmuz bunun ayrımını yaparken 15 Temmuz’u kutlamanın ayrı bir heyecanı içindeyiz. Vatan hainleri bu oluşumu sağlayan dış güçlerin Türkiye’yi parçalama oyunları ordumuz emniyetimiz tarafından bozulmuştur. 18 Mart şehitler haftası münasebetiyle tüm şehitlerimizi anarken ahirete intikal etmiş gazilerimizi hürmet ile anıyoruz. 15 Temmuz beklemediğimiz bir olaydı. Bunlara vesile olan kişiler de her zaman lanetlemişizdir. Edirne sınır bölgesi olan bir yer. Buradan kaçmanın kolay olduğun düşünerek buraya yığılmıştır, emniyetimiz olsun askeri gücümüz olsun amacına ulaştırmamıştır. En kolay kaçma yolunun Edirne olduğunu düşünüyoruz. Jandarmamız emniyetimiz halkımız yardımcı oluyorlar. Emniyetimiz Askerimiz gücü ile bunlara izin verilmemiştir.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)





