Edirne Valiliği Çevre Koruma Vakfı tarafından Söğütlük Meriç nehri kenarında halkın kullanımına sunulan kamelyalar Keşan Belediyesi kamyonları tarafından sökülerek kaldırıldığı görüldü. Vatandaşlar sosyal medya üzerinden paylaşılan fotoğrafları görünce şaşkınlık yaşadıklarını kaydetti. Valiliğin burada yapmış olduğu çalışmaya vatandaş olarak çok beğendiklerini belirtilirken, şimdi sökülüp Keşan’a gönderilmesine üzüntü duydukları ifade edildi. Her ne sebeple olursa olsun sökülerek kaldırılmasının hata olduğunu ifade eden vatandaşlar, sökülüp bir yere gidecekse Keşan’dan önce Lalapaşa ve Süloğlu gibi kırsal ilçelerin öncelik olması gerektiğine dikkat çekildi. (Haber merkezi)
Güncel
Yayınlanma: 22 Nisan 2021 - 09:41
Vatandaş kamelyaların kaldırılmasına tepkili
Edirne Valiliği tarafından yapılan çalışma ile Söğütlük Meriç nehri kenarına kamelyalar konulması halkın takdirini toplamıştı. Dün Keşan Belediyesi’ne ait kamyonlara yüklenerek götürülmesi halk tarafından tepki ile karşılandı. Keşan belediyesine verildiği iddia edilen kamelyaların vatandaşın tepkilerine neden olurken, “Neden konuldu? Neden kaldırılıyor? Neden Keşan Belediyesi’ne veriliyor” şeklinde sorgulandı. Halk sosyal medya üzerinden yapılan paylaşıma yorum yaparak tepkilerini dile getirdi.
Güncel
22 Nisan 2021 - 09:41





