Fitness Teknik Kurul Üyesi ve İl Temsilcisi Hasan Sedat Köksoy, Türkiye’nin çeşitli illerinden kursiyelerin eğitimlere katıldığını söyledi. Kentte 100 kursiyeri ağırladıklarını belirten Köksoy, “Edirne’mizin ev sahipliği yaptığı 100 kursiyerimizi ağırladığımız bir kurs süreci oldu. 3 gün süren bu kursda Türkiyemizin çeşitli illerinden kursiyerlerimiz iştirak etti.öncellikle Gençlik il müdürlüğü Kel Aliço tesislerinde 2 kademe kursiyerlerimiz 1 kademe kursiyerlerimiz DSİ Fitness spor salonunda ve 3 kademe kursiyerlerimiz ise Montana spor salonunda uygulamalı derslerinin eğitimlerini aldılar.İlimizde Trakya üniversitesi spor fakültesinin 2013 yılından beri Fitness antrenörlük bölümünden mezun vermekte ve Fitnnes sektöründe önemli nokta görev yapmaktadır 3 kademe denklik kursunda 38 kursiyerlerimiz TÜ Besyo mezunu olarak yer aldı.Kursumuzda Türkiye’nin Fitness sektörün de tanınmış hem alanda hem bu işin Üniversitesi’den eğitmenlerimiz görev aldılar.Doç.dr İsa Sağıroğlu eğitmen eğiticisi Oğuz Bora ve Şehmus Demir yer aldı. Çok verimli geçen eğitimlerden sonra kursiyerlerimiz sınavlarına girdiler tüm kursiyerlerimiz bundan sonraki mesleki alanda başarılar diliyorum.” Dedi.
Köksoy, eğitimlerde emeği geçen herkese teşekkür ettiğini bildirdi. Köksoy, “Başta bu tür kursları bize sunan Federasyon başkanımız sayın Niyazi kurt beyefendiye Gençlik il spor Müdürümüz Selim Ak şube müdürümüz Murat ulaştır Dsi spor salonu Kamil derviş ve montana spor salonu Murat beye kapılarını bize açtıkları için Federasyonumuzun ve kendi adıma teşekkür ediyorum. İnşallah ilimizde bir Türkiye şampiyonası düzenlenmesi için yoğun çaba harcayacağız.” Diye konuştu. (Haber Merkezi)
Köksoy, eğitimlerde emeği geçen herkese teşekkür ettiğini bildirdi. Köksoy, “Başta bu tür kursları bize sunan Federasyon başkanımız sayın Niyazi kurt beyefendiye Gençlik il spor Müdürümüz Selim Ak şube müdürümüz Murat ulaştır Dsi spor salonu Kamil derviş ve montana spor salonu Murat beye kapılarını bize açtıkları için Federasyonumuzun ve kendi adıma teşekkür ediyorum. İnşallah ilimizde bir Türkiye şampiyonası düzenlenmesi için yoğun çaba harcayacağız.” Diye konuştu. (Haber Merkezi)





