Trakya Üniversitesi Rektörlüğü sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, yüz yüze eğitime kavuşabilmek için gerekli bütün tedbirlerin alındığı vurgulandı. Yapılan paylaşımda, “Trakya Üniversitesi olarak, 2021-2022 eğitim-öğretim döneminde, eğitime yüz yüze başlayarak, öğrencilerimize bir an önce kavuşabilmeyi hedefliyoruz. Ancak pandemi, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de henüz tam anlamıyla kontrol altına alınabilmiş değil. Ne yazık ki bulaş potansiyeli yüksek varyantlar hayatımızı etkilemeye devam ediyor. Üniversitemiz, yüz yüze eğitimin sürdürebilmesi için alınması gereken tüm kurumsal önlemleri, elbette eksiksiz olarak yerine getiriliyor. Bu noktada ‘Maske’, Sosyal Mesafe’, ve ‘Hijyen’ gibi kişisel tedbirlerin yanı sıra ‘Aşı’ konusunda da hepimize çok önemli bir sorumluluk düşüyor.” İfadeleri kullanıldı.
Yapılan açıklamada, sağlıklı bir eğitim ortamı için aşı olunması gerektiği belirtildi. “Öğrencilerimizden Hocalarımıza, Trakya Üniversitesi Ailesi’nin tüm üyelerini aşı olmaya, varsa eksik aşılarını tamamlamaya ve yakınlarını da aşılanmaları için yönlendirmeye davet ediyoruz. Sağlıklı bir eğitim öğretim ortamı için hep birlikte aşı olalım. Çok yakında, sağlıkla, yeniden görüşebilmek dileğiyle.” Açıklamalarına yer verildi. (Haber: Ali KARAMAN)
Yapılan açıklamada, sağlıklı bir eğitim ortamı için aşı olunması gerektiği belirtildi. “Öğrencilerimizden Hocalarımıza, Trakya Üniversitesi Ailesi’nin tüm üyelerini aşı olmaya, varsa eksik aşılarını tamamlamaya ve yakınlarını da aşılanmaları için yönlendirmeye davet ediyoruz. Sağlıklı bir eğitim öğretim ortamı için hep birlikte aşı olalım. Çok yakında, sağlıkla, yeniden görüşebilmek dileğiyle.” Açıklamalarına yer verildi. (Haber: Ali KARAMAN)





