Bundan sonraki eylemlerinin daha zor, daha çetin olacağını belirten Türk Sağlık Sen Edirne Şubesi Başkanı Alim Kanpolat “Bizim isteğimiz tüm sağlık çalışanlarının ücretlerinin arttırılmasıdır.” Dedi.
Yurt genelinde Türk Sağlık Sendikasının başlattığı 81 ilde tam gün yapılan tam gün iş bırakma eylemine Edirne’deki sağlık çalışanları da katıldı. Edirne Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi önünde basın açıklaması yapan Türk Sağlık Sen Edirne Şubesi Başkanı Alim Kanpolat, Sağlık bakanına seslenerek 2012 yılından sağlık bakanına karşı eylem yaptıklarını ama sağlık bakanın tüm bunlara gözlerini ve kulaklarını kapattığını, hiçbir şekilde sağlık çalışanlarını görmek istemediğini söyledi.
“BUNDAN SONRAKİ EYLEMLERİMİZ DAHA ZOR, DAHA ÇETİN OLACAK”
Pazartesi günü 81 ilde Türk Sağlık Sendikası iş bırakma eylemi gerçekleştirdiğini kaydeden Kanpolat, Cuma günü 1 saat iş bırakma eylemi gerçekleştirdiklerini bugün ise tam gün iş bırakma eylemi gerçekleştirdiklerini ifade etti. Kanpolat, “Bundan sonraki eylemlerimiz daha zor, daha çetin, daha büyük bir mücadele içinde geçecek. Sağlık çalışanlarımızın tamamını ücretleri zam yapılması için başlattığımız mücadele bugün de iş bırakarak tepkimizi ortaya koyuyoruz.Bizim talebimiz ve tüm Sağlık çalışanlarının beklentisi makul, sürdürülebilir ve kalıcı bir ücret politikasının benimsenmesi, sağlık çalışanlarının tamamının bundan faydalanmasıdır. Doktorlarımız zammı sonuna kadar hak ediyorlar, yapılsın sonuna kadar arkalarındayız. Bizim isteğimiz tüm sağlık çalışanlarının maaşlarının iyileştirilmesi ve artırılmasıdır” Dedi.
‘BİZİM İÇİN HER BİR ÇALIŞAN DEĞERLİDİR’
Sağlık çalışanlarının ayrı gayrı olmadığını bir bütün olduğunu belirten Kanpolat, sağlık çalışanlarının pandemi döneminde omuz omuza savaş veren kahramanlar olduğunu ifade etti
Her bir sağlık çalışanın değerli olduğunu vurgulayan Kanpolat, “Sağlık hizmetleri bir ekip işi olduğuna göre bu ekibin her bir çalışanı değerlidir. Bizde çalışanlara bir bütün olarak bakarız. Ne ayrımcılığı kabul ederiz ne de ekonomik kayıplarımızın görmezden gelinmesine razı oluruz. Çünkü biz Türk Sağlık-Sen'iz bizim için her bir çalışan değerlidir. Onların derdi, derdimiz, isteği, isteğimizdir. Son günlerde görüyoruz ki, özellikle sosyal medyada algı oyunları ve yalanlarla sağlık çalışanlarının arasına fitne sokulmaya çalışılıyor. Çalışanlar için verdiğimiz haklı mücadeleye nifak tohumu ekip, ilgiyi ve gündemi başka yönlere çekmek isteyenler var. Gerçekleri değiştirip farkı yansıtmak gibi çirkinliklerle uğraşanlar var. İyi bilsinler ki onlara ne bizler ne de çalışanlarımız fırsat vermez. Bu kirli oyunlar tutmaz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada kaynağından doğru bilgilere itibar edilmelidir.” İfadelerine yer verdi.
Sağlık çalışanlarını taleplerinin kulak ardı edilmemesi gerektiğini belirten Kanpolat, çalışanların lehine değil, lehine olan düzenlemelerin hayata geçmesi gerektiğini söyledi.
‘SAĞLIK ÇALIŞANLARININ GÜR SESİ OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ’
Tüm platformlarda mücadelelerini sürdüreceklerini ifade eden Kanpolat, “Mücadelemizde kararlıyız, sağlık çalışanlar ile birlikte hakkimizi almanın gayretindeyiz. Türk Sağlık-Sen olarak tüm platformlarda mücadelemizi sürdüreceğiz. Sağlık çalışanlarının gür sesi olmaya devam edeceğiz. Birlikte mücadele edeceğiz, birlikte kazanacağız.” Diye konuştu.
Kanpolat, sağlık çalışanlarının kar zarar oranına göre çalıştığını belirten Kanpolat düzenlemeyi yapanların kar zarar oranına göre çalışmadığını ifade etti. Kanpolat, Sağlık çalışmalarını memnun edecek sağlık kurum ve kuruluşların tamamında görev yapanları kapsayacak makul bir ücret artışı beklediklerini dile getirdi.
Sağlık çalışanlarının ayda 290 saat çalıştığını, eşinden, çocuklarından ayrı kaldıklarını, yıprandıklarını belirten Kanpolat, “Bu ülkede neden tek kar ve zarar hesabına göre çalışan sağlık çalışanlarıdır. Neden sağlık çalışanları olarak bu ülkede düşük maaş almaktadır. Biz ayda 280-290 saat çalışacağız eşimizden, çocuğumuzdan ayrı kalacağız. Yıpranacağız, doğru dürüst iletişim kuramayacağız ve kar zarar hesabına göre çalışacağız. Nasıl olsa seslerini çıkarmıyorlar. Bunların dersinin yüzene kadar bir şey yapmaya gerek yok demek istiyorsunuz herhalde.” Şeklinde konuştu.
Sağlık bakanın düzenlemeyi yerine getirmesini istediklerini ifade eden Kanpolat, “İnşallah sağlık bakanı düzenlemeyi en kısa zamanda yerine getirir ve arkadaşlarımız yine kurumlarında iş yerlerinde çalışmaya devam ederler.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)
Yurt genelinde Türk Sağlık Sendikasının başlattığı 81 ilde tam gün yapılan tam gün iş bırakma eylemine Edirne’deki sağlık çalışanları da katıldı. Edirne Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi önünde basın açıklaması yapan Türk Sağlık Sen Edirne Şubesi Başkanı Alim Kanpolat, Sağlık bakanına seslenerek 2012 yılından sağlık bakanına karşı eylem yaptıklarını ama sağlık bakanın tüm bunlara gözlerini ve kulaklarını kapattığını, hiçbir şekilde sağlık çalışanlarını görmek istemediğini söyledi.
“BUNDAN SONRAKİ EYLEMLERİMİZ DAHA ZOR, DAHA ÇETİN OLACAK”
Pazartesi günü 81 ilde Türk Sağlık Sendikası iş bırakma eylemi gerçekleştirdiğini kaydeden Kanpolat, Cuma günü 1 saat iş bırakma eylemi gerçekleştirdiklerini bugün ise tam gün iş bırakma eylemi gerçekleştirdiklerini ifade etti. Kanpolat, “Bundan sonraki eylemlerimiz daha zor, daha çetin, daha büyük bir mücadele içinde geçecek. Sağlık çalışanlarımızın tamamını ücretleri zam yapılması için başlattığımız mücadele bugün de iş bırakarak tepkimizi ortaya koyuyoruz.Bizim talebimiz ve tüm Sağlık çalışanlarının beklentisi makul, sürdürülebilir ve kalıcı bir ücret politikasının benimsenmesi, sağlık çalışanlarının tamamının bundan faydalanmasıdır. Doktorlarımız zammı sonuna kadar hak ediyorlar, yapılsın sonuna kadar arkalarındayız. Bizim isteğimiz tüm sağlık çalışanlarının maaşlarının iyileştirilmesi ve artırılmasıdır” Dedi.
‘BİZİM İÇİN HER BİR ÇALIŞAN DEĞERLİDİR’
Sağlık çalışanlarının ayrı gayrı olmadığını bir bütün olduğunu belirten Kanpolat, sağlık çalışanlarının pandemi döneminde omuz omuza savaş veren kahramanlar olduğunu ifade etti
Her bir sağlık çalışanın değerli olduğunu vurgulayan Kanpolat, “Sağlık hizmetleri bir ekip işi olduğuna göre bu ekibin her bir çalışanı değerlidir. Bizde çalışanlara bir bütün olarak bakarız. Ne ayrımcılığı kabul ederiz ne de ekonomik kayıplarımızın görmezden gelinmesine razı oluruz. Çünkü biz Türk Sağlık-Sen'iz bizim için her bir çalışan değerlidir. Onların derdi, derdimiz, isteği, isteğimizdir. Son günlerde görüyoruz ki, özellikle sosyal medyada algı oyunları ve yalanlarla sağlık çalışanlarının arasına fitne sokulmaya çalışılıyor. Çalışanlar için verdiğimiz haklı mücadeleye nifak tohumu ekip, ilgiyi ve gündemi başka yönlere çekmek isteyenler var. Gerçekleri değiştirip farkı yansıtmak gibi çirkinliklerle uğraşanlar var. İyi bilsinler ki onlara ne bizler ne de çalışanlarımız fırsat vermez. Bu kirli oyunlar tutmaz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada kaynağından doğru bilgilere itibar edilmelidir.” İfadelerine yer verdi.
Sağlık çalışanlarını taleplerinin kulak ardı edilmemesi gerektiğini belirten Kanpolat, çalışanların lehine değil, lehine olan düzenlemelerin hayata geçmesi gerektiğini söyledi.
‘SAĞLIK ÇALIŞANLARININ GÜR SESİ OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ’
Tüm platformlarda mücadelelerini sürdüreceklerini ifade eden Kanpolat, “Mücadelemizde kararlıyız, sağlık çalışanlar ile birlikte hakkimizi almanın gayretindeyiz. Türk Sağlık-Sen olarak tüm platformlarda mücadelemizi sürdüreceğiz. Sağlık çalışanlarının gür sesi olmaya devam edeceğiz. Birlikte mücadele edeceğiz, birlikte kazanacağız.” Diye konuştu.
Kanpolat, sağlık çalışanlarının kar zarar oranına göre çalıştığını belirten Kanpolat düzenlemeyi yapanların kar zarar oranına göre çalışmadığını ifade etti. Kanpolat, Sağlık çalışmalarını memnun edecek sağlık kurum ve kuruluşların tamamında görev yapanları kapsayacak makul bir ücret artışı beklediklerini dile getirdi.
Sağlık çalışanlarının ayda 290 saat çalıştığını, eşinden, çocuklarından ayrı kaldıklarını, yıprandıklarını belirten Kanpolat, “Bu ülkede neden tek kar ve zarar hesabına göre çalışan sağlık çalışanlarıdır. Neden sağlık çalışanları olarak bu ülkede düşük maaş almaktadır. Biz ayda 280-290 saat çalışacağız eşimizden, çocuğumuzdan ayrı kalacağız. Yıpranacağız, doğru dürüst iletişim kuramayacağız ve kar zarar hesabına göre çalışacağız. Nasıl olsa seslerini çıkarmıyorlar. Bunların dersinin yüzene kadar bir şey yapmaya gerek yok demek istiyorsunuz herhalde.” Şeklinde konuştu.
Sağlık bakanın düzenlemeyi yerine getirmesini istediklerini ifade eden Kanpolat, “İnşallah sağlık bakanı düzenlemeyi en kısa zamanda yerine getirir ve arkadaşlarımız yine kurumlarında iş yerlerinde çalışmaya devam ederler.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)





