ETUS Başkanı Hakan Giyik, ETUS binasında yaptığı basın açıklamasında 2022 Ocak ayı içerisinde yapılması planlanan Edirne Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası seçimlerinde başkanlığa aday olacağını söyledi.
Şoför esnafının sıkıntılarını bildiğini dile getiren Giyik, esnafa sorunlarını çözeceğine inandığını söyledi. Giyik, “Neden adayım? Esnaf özellikle pandemi süresinde, çok büyük sıkıntılarla karşı karşıya kaldı. Bu sıkıntıların çoğu pandemiden kaynaklandı ama çoğu da üst kurumların seksizliğinde esnafa destek verilmemesi ile oluşan sıkıntılar oldu. Bizim sesimizi duyurmamız için üst kurumlarında bize destek olması Ankara’da İstanbul’da valilikte her neredeyse topyekün bir güç olarak esnafın sorununu anlatmamız gerekiyordu diye düşünüyorum. Bunlar bu süreçte hiçbir şekilde olmadı. Üst kuruluşlardan üst başkanlarımızdan hiç telefonlar almadık. Bu yüzden sıkıntılıyız. Bu sıkıntıları da çok iyi bilen biriyim ben. Şuanda şoförler odasına kayıtlı, M,T,J Plakalar,kamyon kamyonetçiler,rentekar otopark,biçerdöverci arkadaşlarımız var. Bunların topyekun sıkıntılarına vakıfım. O yüzden herkes kendi sıkıntısını kendi kendine çözmeye çalıştı. Hiçbir yetkili veya hiçbir makam sahibi benim köy minibüsçüsü veya taksici arkadaşıma sorununuz var nasıl çözüyorsunuz denmedi. Bunlarda toplanarak esnafın serzenişine sebep oldu ve esnafta bir değişiklikten yana oyunu kullanacağını bilerek bizlere talep getirdi. Bizde bu talebi değerlendirdikten sonra,biz bu işleri biliyoruz. Biz bu sorunları biliyoruz. Biz bu işi başarırız. Biz bu işi koştururuz. Heyecanlıyız yolumuz uzun gençliğimiz var, Bir şekilde bu sıkıntıların üstesinde geliriz anlamı ile aday olma kararı aldım. Ve gerçekten kendime güveniyorum. Bu işi de en güzel şekilde esnafıma destek anlamında hizmet vereceğime en güzel şekilde yapacağıma eminim.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Şoför esnafının sıkıntılarını bildiğini dile getiren Giyik, esnafa sorunlarını çözeceğine inandığını söyledi. Giyik, “Neden adayım? Esnaf özellikle pandemi süresinde, çok büyük sıkıntılarla karşı karşıya kaldı. Bu sıkıntıların çoğu pandemiden kaynaklandı ama çoğu da üst kurumların seksizliğinde esnafa destek verilmemesi ile oluşan sıkıntılar oldu. Bizim sesimizi duyurmamız için üst kurumlarında bize destek olması Ankara’da İstanbul’da valilikte her neredeyse topyekün bir güç olarak esnafın sorununu anlatmamız gerekiyordu diye düşünüyorum. Bunlar bu süreçte hiçbir şekilde olmadı. Üst kuruluşlardan üst başkanlarımızdan hiç telefonlar almadık. Bu yüzden sıkıntılıyız. Bu sıkıntıları da çok iyi bilen biriyim ben. Şuanda şoförler odasına kayıtlı, M,T,J Plakalar,kamyon kamyonetçiler,rentekar otopark,biçerdöverci arkadaşlarımız var. Bunların topyekun sıkıntılarına vakıfım. O yüzden herkes kendi sıkıntısını kendi kendine çözmeye çalıştı. Hiçbir yetkili veya hiçbir makam sahibi benim köy minibüsçüsü veya taksici arkadaşıma sorununuz var nasıl çözüyorsunuz denmedi. Bunlarda toplanarak esnafın serzenişine sebep oldu ve esnafta bir değişiklikten yana oyunu kullanacağını bilerek bizlere talep getirdi. Bizde bu talebi değerlendirdikten sonra,biz bu işleri biliyoruz. Biz bu sorunları biliyoruz. Biz bu işi başarırız. Biz bu işi koştururuz. Heyecanlıyız yolumuz uzun gençliğimiz var, Bir şekilde bu sıkıntıların üstesinde geliriz anlamı ile aday olma kararı aldım. Ve gerçekten kendime güveniyorum. Bu işi de en güzel şekilde esnafıma destek anlamında hizmet vereceğime en güzel şekilde yapacağıma eminim.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





