Haber: Birol ÇAKAN
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, “Göreve geleli yaklaşık 100 gün oldu. İlk yüz günde neler yaptığımızla ilgili de bir rapor hazırlayacağız. Önemli işlere imza attığımızı söylemek istiyorum. Belki gözle görülen çok bir şey yok ama 106 tane proje sözü vermiştik. Bunun ilk 200 tanesinin altyapısını oluşturduk, hatta çoğunu gerçekleştirdik. Keşan’ı 5 yılda, 5 yıldızlı bir ilçe yapmak istiyoruz. Ondan sonra da Edirne’ye aday olmak istiyoruz. Çok açık ve net söylüyorum” dedi.
CANLA, BAŞLA ÇALIŞIYORUZ
Helvacıoğlu, “Ulaşım ve yollardaki çalışmalarımız başladı. Trafiği düzenliyoruz. En önemli sorunumuz, Pazar yeri. Oradaki çalışmalarımız da sürüyor. Yollar çok önemli. Şu anda yaklaşık 5 kilometre bir yol gerçekleştirdik. 50 kilometrelik yolumuzun da ihalesini gerçekleştireceğiz. Yani 200 kilometrelik şehir içi yolumuzun 4’te 1’ini ihale asfalt yöntemiyle çıkıyoruz. Ana arter oluşturuyoruz. Beton yollarımızı yapıyoruz. Saros Körfezi’ndeki sahilde kumlarla ilgili Belediye olarak katıldık. İhale bedeliyle kumların kiralanmasını Belediye olarak biz alıyoruz. Saros Körfezi’nde Yayla ve Erikli’de Pazar yeri, otogar ve işletmelerin düzenlenmesi çalışmalarımız devam ediyor. Çok ciddi çalışmalar var. Erikli’de Güzelleştirme Derneği’nin önümüzdeki sene Belediyemize devredilecek olması tamamen yetkiyi bizim alacağımız anlamına geliyor. Yayla’da tüm yetki belediyeye ait. Mecidiye’de mücavir alan içerisinde bize geçmesini temenni ediyoruz. Yani 5 yıl içinde bütün projelerimizi gerçekleştirmek üzere canla, başla çalıştıklarını söyledi.
EKO-TURİZMİMİZ OLSUN
Helvacıoğlu,”Keşan, Saros Körfezi nedeniyle yazın 3 ay boyunca tatil bölgesi ilan edilebilir. Ama biz artık profesyonel tatil bölgesi olmak istiyoruz. Karavanlarımız belli bir yerde dursun, çadırcılık belli bir plan çerçevesinde olsun, günübirlikçi tesisimiz olsun, konaklamamız olsun, eko-turizmimiz olsun ve ekonomiye dönüşen profesyonel bir yapıyı kucaklamak istiyoruz. Bu yapı, önümüzdeki yıldan itibaren olacak. Çünkü Nisan’ın 10’unda mazbatayı aldık. Yazı çok erken karşıladım. O yüzden düzenlemeler ve tanıma çok kısa oldu. Ticaret ve Sanayi Odası’nda bilgim vardı belki ama belediyecilik başka bir şeymiş. Belediyecilik zor bir görev ama bu görevi yapmaktan memnuniyet duyuyorum. İyi ki Edirne’nin bir parçası Keşan’a hizmet ediyorum. İktidar partimiz de değerlerini ve gücünü 2020 yılından itibaren Keşan’a hissettirecektir. 2019’da enerjimizi gösteriyoruz, 2020’de gücümüzü göstereceğiz.”dedi
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, “Göreve geleli yaklaşık 100 gün oldu. İlk yüz günde neler yaptığımızla ilgili de bir rapor hazırlayacağız. Önemli işlere imza attığımızı söylemek istiyorum. Belki gözle görülen çok bir şey yok ama 106 tane proje sözü vermiştik. Bunun ilk 200 tanesinin altyapısını oluşturduk, hatta çoğunu gerçekleştirdik. Keşan’ı 5 yılda, 5 yıldızlı bir ilçe yapmak istiyoruz. Ondan sonra da Edirne’ye aday olmak istiyoruz. Çok açık ve net söylüyorum” dedi.
CANLA, BAŞLA ÇALIŞIYORUZ
Helvacıoğlu, “Ulaşım ve yollardaki çalışmalarımız başladı. Trafiği düzenliyoruz. En önemli sorunumuz, Pazar yeri. Oradaki çalışmalarımız da sürüyor. Yollar çok önemli. Şu anda yaklaşık 5 kilometre bir yol gerçekleştirdik. 50 kilometrelik yolumuzun da ihalesini gerçekleştireceğiz. Yani 200 kilometrelik şehir içi yolumuzun 4’te 1’ini ihale asfalt yöntemiyle çıkıyoruz. Ana arter oluşturuyoruz. Beton yollarımızı yapıyoruz. Saros Körfezi’ndeki sahilde kumlarla ilgili Belediye olarak katıldık. İhale bedeliyle kumların kiralanmasını Belediye olarak biz alıyoruz. Saros Körfezi’nde Yayla ve Erikli’de Pazar yeri, otogar ve işletmelerin düzenlenmesi çalışmalarımız devam ediyor. Çok ciddi çalışmalar var. Erikli’de Güzelleştirme Derneği’nin önümüzdeki sene Belediyemize devredilecek olması tamamen yetkiyi bizim alacağımız anlamına geliyor. Yayla’da tüm yetki belediyeye ait. Mecidiye’de mücavir alan içerisinde bize geçmesini temenni ediyoruz. Yani 5 yıl içinde bütün projelerimizi gerçekleştirmek üzere canla, başla çalıştıklarını söyledi.
EKO-TURİZMİMİZ OLSUN
Helvacıoğlu,”Keşan, Saros Körfezi nedeniyle yazın 3 ay boyunca tatil bölgesi ilan edilebilir. Ama biz artık profesyonel tatil bölgesi olmak istiyoruz. Karavanlarımız belli bir yerde dursun, çadırcılık belli bir plan çerçevesinde olsun, günübirlikçi tesisimiz olsun, konaklamamız olsun, eko-turizmimiz olsun ve ekonomiye dönüşen profesyonel bir yapıyı kucaklamak istiyoruz. Bu yapı, önümüzdeki yıldan itibaren olacak. Çünkü Nisan’ın 10’unda mazbatayı aldık. Yazı çok erken karşıladım. O yüzden düzenlemeler ve tanıma çok kısa oldu. Ticaret ve Sanayi Odası’nda bilgim vardı belki ama belediyecilik başka bir şeymiş. Belediyecilik zor bir görev ama bu görevi yapmaktan memnuniyet duyuyorum. İyi ki Edirne’nin bir parçası Keşan’a hizmet ediyorum. İktidar partimiz de değerlerini ve gücünü 2020 yılından itibaren Keşan’a hissettirecektir. 2019’da enerjimizi gösteriyoruz, 2020’de gücümüzü göstereceğiz.”dedi





