Pazarcı Esnafı Cengiz Dervis, İlginin güzel olduğunu “Yoğunluk güzel. Bulgar vatandaşlar buraya geliyor yiyeceklerini alıyorlar, alışverişlerini yapıyorlar. Açık hava da kurulan pazara yerli vatandaşlar pazara geliyor.” Dedi. Dervis, Alt yapı çalışmalarından dolayısıyla yoların çamur olmasından dolayı insanların pek çamur da dolaşmak istemediğini belirtti. İşler güzel olduğunu. Kendi mallarını satmaları için satış imkanı sunanlara teşekkür etti.
YOL BOYUNCA ÜRETİCİLERİN SATIŞ YAPABİLİYOR
Dervis, köylülerin pandemiden etkilendiği için kendi mallarını satma izini verildiğini belirterek, “Eskiden saat 5’ten sonra burada tezgahlar açılıyordu. Saat 5’ kadar yasaktı. Tezgah açanlara 188 lira cezai işlem uygulanıyordu. Yol boyunca pazarcıların satış yapması serbest hale getirildi. Bu yasağı belediye kaldırdı. İnsanlar pandemiden çok etkilendi için köylüler pandemiden çok etkilendiği için kendi mallarını satma izini verildi. Satışlardan memnunuz Belediye başkanımız sağ olsun, yanımızda oldu yardımcı oldu. Bize bir imkan sundu tezgahlarımızı açmamıza yardımcı oldu önceden öyle bir imkanımız yoktu. Tezgahlar kapalıydı. Saat 5’ten sonra geliyordun 1 buçuk saat satış yaptıktan sonra hava kararıyordu, artık sabahtan akşama kadar böyle bir imkan sunuldu. Pazarın içinde de yer veriyor öyle de bir imkan sunuyor. Kendi ürettiğimiz ürünleri insanlara satıyoruz” dedi.
Kendi bahçelerinde ürettikleri ürünleri sattıklarını belirten Dervis, “Bizim kendi bahçemizden üretilen doğal ürünleri satıyoruz. Oğulpaşa köyünden yerli üretim tamamen. Yerli Armut satıyoruz. Yaş ceviz satıyorduk. Cevizleri kurutmaya geçirdik Cevizlerde haftaya kurutulmuş bir şekilde gelecek, cevizler kuruduğu zaman satışa sunulacak. Halimizden memnunuz kendi ürettiğimi istediğimiz fiyatlara satabiliyoruz.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)
YOL BOYUNCA ÜRETİCİLERİN SATIŞ YAPABİLİYOR
Dervis, köylülerin pandemiden etkilendiği için kendi mallarını satma izini verildiğini belirterek, “Eskiden saat 5’ten sonra burada tezgahlar açılıyordu. Saat 5’ kadar yasaktı. Tezgah açanlara 188 lira cezai işlem uygulanıyordu. Yol boyunca pazarcıların satış yapması serbest hale getirildi. Bu yasağı belediye kaldırdı. İnsanlar pandemiden çok etkilendi için köylüler pandemiden çok etkilendiği için kendi mallarını satma izini verildi. Satışlardan memnunuz Belediye başkanımız sağ olsun, yanımızda oldu yardımcı oldu. Bize bir imkan sundu tezgahlarımızı açmamıza yardımcı oldu önceden öyle bir imkanımız yoktu. Tezgahlar kapalıydı. Saat 5’ten sonra geliyordun 1 buçuk saat satış yaptıktan sonra hava kararıyordu, artık sabahtan akşama kadar böyle bir imkan sunuldu. Pazarın içinde de yer veriyor öyle de bir imkan sunuyor. Kendi ürettiğimiz ürünleri insanlara satıyoruz” dedi.
Kendi bahçelerinde ürettikleri ürünleri sattıklarını belirten Dervis, “Bizim kendi bahçemizden üretilen doğal ürünleri satıyoruz. Oğulpaşa köyünden yerli üretim tamamen. Yerli Armut satıyoruz. Yaş ceviz satıyorduk. Cevizleri kurutmaya geçirdik Cevizlerde haftaya kurutulmuş bir şekilde gelecek, cevizler kuruduğu zaman satışa sunulacak. Halimizden memnunuz kendi ürettiğimi istediğimiz fiyatlara satabiliyoruz.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)





