Edirne Lisesi Konferans Salonunda İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı başkanlığında düzenlenen toplantıya İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Müdür yardımcıları, Şube müdürleri ve ilde bulunan resmi ve özel tüm eğitim kurumlarının yöneticileri katıldı.
Toplantıda, KOVİD-19 Salgınında Okullarda Alınması Gereken Önlemler Rehberi kapsamında yapılan çalışmalar başta olmak üzere yeni eğitim öğretim yılının öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz ve velilerimiz için en sağlıklı eğitim ortamlarında başlaması ve sürdürülmesi için gerekli tüm tedbirler ve yeni eğitim öğretim öncesi ve sonrasında yapılacak iş ve işlemler ele alınarak değerlendirdi.
İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Arpacı, Edirne'de Eğitim İçin El Ele Hep Birlikte Zirveye mottosu ile 2021-2022 Eğitim Öğretim yılının en iyi şekilde başlaması ve sürdürülebilmesi için eğitim camiasının tüm kademelerinde görevli herkesin üzerlerine düşeni özveriyle ve hassasiyetle yerine getirdiğini belirttiği konuşmasında, okullarımızın büyük bir heyecan ve özlemle öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi karşılamayı beklediğini söyledi.
Arpacı, Bakanlığın talimatları doğrultusunda okullarda alınması gereken tüm tedbirlerin alındığını belirterek, yeni eğitim öğretim başından itibaren öğretmenlerimizin, öğrencilerimizin ve velilerimizin de kendilerinin ve ailelerinin sağlığını korumak için üzerlerine düşen tedbirleri alacaklarına inancının tam olduğunu ifade etti.
Arpacı, okul yöneticilerimizin tümüne yeni eğitim öğretin yılında çalışmalarında başarılar dileyerek, 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılının ülkemize ve tüm eğitim camiamıza hayırlı olması temennisinde bulundu. (Haber Merkezi)
Toplantıda, KOVİD-19 Salgınında Okullarda Alınması Gereken Önlemler Rehberi kapsamında yapılan çalışmalar başta olmak üzere yeni eğitim öğretim yılının öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz ve velilerimiz için en sağlıklı eğitim ortamlarında başlaması ve sürdürülmesi için gerekli tüm tedbirler ve yeni eğitim öğretim öncesi ve sonrasında yapılacak iş ve işlemler ele alınarak değerlendirdi.
İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Arpacı, Edirne'de Eğitim İçin El Ele Hep Birlikte Zirveye mottosu ile 2021-2022 Eğitim Öğretim yılının en iyi şekilde başlaması ve sürdürülebilmesi için eğitim camiasının tüm kademelerinde görevli herkesin üzerlerine düşeni özveriyle ve hassasiyetle yerine getirdiğini belirttiği konuşmasında, okullarımızın büyük bir heyecan ve özlemle öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi karşılamayı beklediğini söyledi.
Arpacı, Bakanlığın talimatları doğrultusunda okullarda alınması gereken tüm tedbirlerin alındığını belirterek, yeni eğitim öğretim başından itibaren öğretmenlerimizin, öğrencilerimizin ve velilerimizin de kendilerinin ve ailelerinin sağlığını korumak için üzerlerine düşen tedbirleri alacaklarına inancının tam olduğunu ifade etti.
Arpacı, okul yöneticilerimizin tümüne yeni eğitim öğretin yılında çalışmalarında başarılar dileyerek, 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılının ülkemize ve tüm eğitim camiamıza hayırlı olması temennisinde bulundu. (Haber Merkezi)





