Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan önceki gün sosyal medya hesabından paylaştığı video ile video Kıymet teyze parkını bir ay sonra açılacağını söyledi.
Gürkan, 7 yıl sonunda tapuyu belediyenin üzerine alındığını ifade ederek, “30 Mart 2014'te yapılan yerel seçimin bir sonraki gününde bir çevre eylemi yapıldığı bilgisi geldi ve arkamda gördüğünüz yeşil alana geldik. Belediye başkanlığı seçiminde ilk günümdü ama henüz mazbatayı almamıştım. Burada görmüş olduğunuz alanda kocaman iş makineleri, kepçeler ve bir sandalyede tek başına oturan bir tonton teyzemiz vardı. Yanına geldim Ne oldu teyze seni kimler üzdü dedim, dedi ki 'ben buraya torunlarımı oynamaya getiriyorum, baksanız buraya inşaat yapacaklarmış' dedi. O gün kıymet teyzeme bir söz verdim ve ardından bir hukuk mücadelesi başladı. Uzun sürdü, tam 7 yıl sürdü. 7 yılın sonunda arkamdaki yeşil alanın tapusunu belediyenin üzerine almayı başardık.” Diye konuştu.
KIYMET TEYZE PARK SÖZÜ TUTULDU
Parkın açılışını hep beraber yapılacağını ifade eden Gürkan, “Şimdi Park ve Bahçeler Müdürlüğümüz düzenlemesini yapıyor. 1 ay sonra burayı sevgili Kıymet teyzem ile beraber Edirne’mizin mahallemizin çocuklarına söz verdiğimiz 'Kıymet Teyze Parkı' olarak açılışını hep beraber yapacağız. Kıymet teyzeme, çocuklarımıza ve Edirne'mize hayırlı olsun.” İfadelerine yer verdi. (Haber: Alp Togan BOLU)
Gürkan, 7 yıl sonunda tapuyu belediyenin üzerine alındığını ifade ederek, “30 Mart 2014'te yapılan yerel seçimin bir sonraki gününde bir çevre eylemi yapıldığı bilgisi geldi ve arkamda gördüğünüz yeşil alana geldik. Belediye başkanlığı seçiminde ilk günümdü ama henüz mazbatayı almamıştım. Burada görmüş olduğunuz alanda kocaman iş makineleri, kepçeler ve bir sandalyede tek başına oturan bir tonton teyzemiz vardı. Yanına geldim Ne oldu teyze seni kimler üzdü dedim, dedi ki 'ben buraya torunlarımı oynamaya getiriyorum, baksanız buraya inşaat yapacaklarmış' dedi. O gün kıymet teyzeme bir söz verdim ve ardından bir hukuk mücadelesi başladı. Uzun sürdü, tam 7 yıl sürdü. 7 yılın sonunda arkamdaki yeşil alanın tapusunu belediyenin üzerine almayı başardık.” Diye konuştu.
KIYMET TEYZE PARK SÖZÜ TUTULDU
Parkın açılışını hep beraber yapılacağını ifade eden Gürkan, “Şimdi Park ve Bahçeler Müdürlüğümüz düzenlemesini yapıyor. 1 ay sonra burayı sevgili Kıymet teyzem ile beraber Edirne’mizin mahallemizin çocuklarına söz verdiğimiz 'Kıymet Teyze Parkı' olarak açılışını hep beraber yapacağız. Kıymet teyzeme, çocuklarımıza ve Edirne'mize hayırlı olsun.” İfadelerine yer verdi. (Haber: Alp Togan BOLU)





