Cumhuriyet Halk Partisi Edirne İl Başkanı Fevzi Pekcanlı, Türkiye'de yaşayan ekonomik krizin, Edirne'de fazla hissedilmediğini belirterek, “Bulgar ve Yunan vatandaşlar sayesinde krizi ucuz atlattık. Kur farkından dolayı ilk dönem ile şimdiki dönem arasında çok büyük far var. Biz bir de bu turisti kaçırıyoruz. Yunan ve Bulgarlar İstanbul ve Çorlu'ya kaçıyor. Esnaf olarak bizde kendimize çeki düzen vermeliyiz. Kapıkule'den bir günde 22 bin Bulgar plakalı araç girdiğini ben biliyorum. Ben 22 bin aracın Edirne sokaklarında dolaştığını zannetmiyorum. Alışveriş yaptığını tahmin etmiyorum. Turistlerin büyük bir kısmı otobandan İstanbul'a gidiyor. Devamlı yollarda olan insanlarız görüyoruz” dedi.
Pekcanlı, boş eleştiriler yapmak yerine turistleri Edirne’de tutmak için mücadele etmek gerektiğini ifade ederek, “Keşke hepimiz Bulgar turistlerin üzerine düşsek. Edirne Belediye Başkanı onların dilinden bir söz söylediğinde eleştirmesek. Boş muhabbetler konuşmasak. Yılbaşında bir ay bu krizi yaşadık. Onlar belli zamanlarında kapıdan dışarı çıkmazlar. Herkesin kendine çeki düzen vermesi lazım. Esnafların fiyat politikası gibi. Odaların buna daha dikkat etmesi lazım. Nasıl çadır olayına herkes eğiliyorsa. Bu gelen Bulgar her gün gelmeyecek. Eskiden Almancılara yapılanları herkes konuşuyordu. Bir akaryakıt satan arkadaşım haftada 4 tanker yakıt sattığını söyledi. Kur farkından dolayı. Eskiden biz onlardan yakıt alıyorduk, şimdi onlar bizden yakıt alıyor” şeklinde konuştu.
Pekcanlı, boş eleştiriler yapmak yerine turistleri Edirne’de tutmak için mücadele etmek gerektiğini ifade ederek, “Keşke hepimiz Bulgar turistlerin üzerine düşsek. Edirne Belediye Başkanı onların dilinden bir söz söylediğinde eleştirmesek. Boş muhabbetler konuşmasak. Yılbaşında bir ay bu krizi yaşadık. Onlar belli zamanlarında kapıdan dışarı çıkmazlar. Herkesin kendine çeki düzen vermesi lazım. Esnafların fiyat politikası gibi. Odaların buna daha dikkat etmesi lazım. Nasıl çadır olayına herkes eğiliyorsa. Bu gelen Bulgar her gün gelmeyecek. Eskiden Almancılara yapılanları herkes konuşuyordu. Bir akaryakıt satan arkadaşım haftada 4 tanker yakıt sattığını söyledi. Kur farkından dolayı. Eskiden biz onlardan yakıt alıyorduk, şimdi onlar bizden yakıt alıyor” şeklinde konuştu.





