4 ülke Sırbistan, Bulgaristan, Hırvatistan ve Romanya’nın ev sahipliğinde düzenlenen CEV Avrupa Kadınlar Voleybol Şampiyonası’nda Türkiye A Milli Kadın Voleybol Takımı, çeyrek finalde Polonya ile Bulgaristan'ın Filibe kentinde karşılaştı. Filenin Sultanları, Polonya’yı set vermeden 3-0 mağlup ederek yarı finale yükseldi. Karşılaşma sonrası sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulunan Edirnespor Başkanı Savaş Üner, A Milli Kadın Voleybol Takımı Kaptanı Eda Erdem Dündar’a ’22 numaralı ve Filenin Sultanları’ yazılı Edirnespor forması hediye ettiklerini belirtti. Başkan Üner, “Dün akşam Polonya maçı sonrası Kaptanımıza Edirnespor formamızı hediye ettik. Tebrikler Filenin Sultanları. Gururumuzsunuz.” Paylaşımında bulundu. Yarı finale gitme hakkı kazanan A Milli Kadın Voleybol Takımı, yarı final maçını 3 Eylül Cuma günü Sırbistan'ın başkenti Belgrad’da oynayacak. (Haber: Ali KARAMAN)
Güncel
Yayınlanma: 02 Eylül 2021 - 09:37
Filenin Sultanlarına Edirne hatırası
Edirnespor Yönetim Kurulu, Bulgaristan’da Polonya ile karşılaşan A Milli Kadın Voleybol Takımına galibiyet sonrası 22 numaralı Edirnespor forması hediye etti.
Güncel
02 Eylül 2021 - 09:37





