Erçevik’in davranışının etik dışı olduğuna vurgu yapan Üner, “Bana güzel bir teklif geldi benim önümü aç’ dese gidebilirdi yolu açık olurdu. Biz adamı helalleşerek gönderiyoruz ertesi günün sabahına idmana çıkıyorsun.” Dedi.
Sarı kırmızılı kulübün başkanı Savaş Üner ve Mali işlerden sorumlu başkan yardımcısı Levent Özkan, Edirne Belediyesi Edirnespor’un başında iyi bir grafik sergileyen ve 15. Hafta sonunda toplandığı 25 puanla 5. Sırada yer alan Teknik Direktör Cahit Erçevik’in istifası ile ilgili kentte bulunan bir restoranda basın açıklaması düzenledi.
Başkan Üner, Erçevik’in Karşıyaka mağlubiyeti sonrası ayrılık kararı aldığını ifade ederek, istifa kararının perde arkasını anlattı. Üner, “Genel olarak baktığımızda Edirnespor ve hocamız başarılı bir grafik sergiliyordu. Takımımız beklenenin üstünde performans sergiledi ve ligdeki bütçelere göre en az bütçeli takımlardan biriyiz geçen sene olduğu gibi. Hocamız ‘Toplantı yapalım benim görüşmem lazım’ dedi. Bende normal bir toplantı sandım. Fakat kendisi geldiğinde ‘Ben ayrılmak istiyorum’ dedi. Bizde şaşırdık. Öyle bir anlattı ki ‘Ben çok mutsuzum, oyuncularla bir türlü anlaşamıyorum, mağlubiyetlerden sonra başarısızım, benim hedefim şampiyonluktu’ gibi konuşmalar yaptı. Eşinin doğum olayı olduğu için bende ister istemez üzüldüm. Bende ‘tek başıma bu işe karar veremem’ dedim ve yönetim kurulu ve belediye başkan yardımcısı Hakan İşçan’ı toplantıya çağırdım. Yardımcı hoca ‘Ben biletimi aldım İzmir’e gidiyorum. Ben artık yapamam bu oyuncuları görmek istemiyorum’ diyince bende ister istemez oyunculara kızmaya başladım. Hocalara bu kadar yapılmaz diye. Bu konuşmalardan sonra bizde doğru yolun ayrılmadan yana olduğunu düşündük ve hocamızla vedalaştık. Belediye başkan yardımcımız toplantıda ‘Eğer bizden daha iyi bir teklif aldıysanız buyurun gidin hocam, eğer böyle bir şey yoksa biz sizden memnunuz’ dedi. Hoca da ‘Olur mu başkanım kesinlikle böyle bir şey yok, biz Edirnespor’dan çok mutluyuz fakat oyuncularla yaşanan diyaloglar yüzünden ayrılıyoruz’ gibi cümleler kullandı.” Diye konuştu.
“GEREKLİ ANLAŞMALARI YAPMIŞ”
Erçevik’in geçen hafta 6-1 yendikleri Orduspor 1967 ile sözleşme imzaladığını ifade eden Üner,”Vedalaştıktan sonra uçak biletleri İzmir’e değil Orduyaymış. Geçen hafta Ordu’da 6-1’lik bir galibiyetle ayrıldık. Oradaki maçta sportif direktörüyle görüşerek gerekli anlaşmaları yapmış arkadaşlar. Benim düşünceme göre bu karar etik ve doğru bir karar değil. Bana gelip doğru dürüst şekilde söyleseydi. Başkanım ‘Ben burada mutsuzum, sizinle oyuncularla sorunum var’ deseydi ya da ‘Bana güzel bir teklif geldi benim önümü aç’ dese gidebilirdi yolu açık olurdu. Biz adamı helalleşerek gönderiyoruz ertesi günün sabahına idmana çıkıyorsun. Benim Edirnespor’da en çok sevdiğim hocalardan birisiydi.” İfadelerini kullandı.
“YARDIMCILARI BİZİM EDİRNE’DEN OLACAK”
Yeni teknik direktör arayışlarına başladıklarını söyleyen Üner, “Teknik direktörle ilgili komitemiz çalışıyor. Arda Denizer’in ismi de geçiyor kendisi listemizde var ama şuan 3-4 adayımız var. En önemlisi yardımcıları bizim Edirne’den olacak. Bunu kabul eden bir hocamız olacak. Şuan takımızı Aydın Tabak, Hakan Yalçındağ ve Hasan hocamız çalıştırıyor. Fethiye maçına bu hocalarımız çıkacaklar. Büyük ihtimal maç sonrası hoca işine karar vermiş olacağız.” Dedi.
Sponsorluk görüşmeleri ile ilgili de bilgi veren başkan Üner, “3-4 gündür bir firma ile görüşmelerim sürmekte sponsorluk anlaşmamız var. Bizim Edirnespor isminin önüne isim almak isteyen bir firma var. Önümüzdeki hafta içi bununla ilgili bir açıklama yaparız.” Şeklinde konuştu.
‘Edirnespor futbolculara maaş ödeyemiyor’ iddiaları ile ilgili mali işlerden sorumlu başkan yardımcısı Levent Özkan, “Profesyonel kulüpler arasında benim yaptığım araştırmalarda geçmişten gelen borcu olmayan tek kulüp Edirnespor. Geçen sezon dahil hiçbir futbolcu teknik direktör, vergi dairesi ve SGK olmak üzere hiçbir kurum ve kuruluşa borcu bulunmamakta.” Açıklamasında bulundu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Sarı kırmızılı kulübün başkanı Savaş Üner ve Mali işlerden sorumlu başkan yardımcısı Levent Özkan, Edirne Belediyesi Edirnespor’un başında iyi bir grafik sergileyen ve 15. Hafta sonunda toplandığı 25 puanla 5. Sırada yer alan Teknik Direktör Cahit Erçevik’in istifası ile ilgili kentte bulunan bir restoranda basın açıklaması düzenledi.
Başkan Üner, Erçevik’in Karşıyaka mağlubiyeti sonrası ayrılık kararı aldığını ifade ederek, istifa kararının perde arkasını anlattı. Üner, “Genel olarak baktığımızda Edirnespor ve hocamız başarılı bir grafik sergiliyordu. Takımımız beklenenin üstünde performans sergiledi ve ligdeki bütçelere göre en az bütçeli takımlardan biriyiz geçen sene olduğu gibi. Hocamız ‘Toplantı yapalım benim görüşmem lazım’ dedi. Bende normal bir toplantı sandım. Fakat kendisi geldiğinde ‘Ben ayrılmak istiyorum’ dedi. Bizde şaşırdık. Öyle bir anlattı ki ‘Ben çok mutsuzum, oyuncularla bir türlü anlaşamıyorum, mağlubiyetlerden sonra başarısızım, benim hedefim şampiyonluktu’ gibi konuşmalar yaptı. Eşinin doğum olayı olduğu için bende ister istemez üzüldüm. Bende ‘tek başıma bu işe karar veremem’ dedim ve yönetim kurulu ve belediye başkan yardımcısı Hakan İşçan’ı toplantıya çağırdım. Yardımcı hoca ‘Ben biletimi aldım İzmir’e gidiyorum. Ben artık yapamam bu oyuncuları görmek istemiyorum’ diyince bende ister istemez oyunculara kızmaya başladım. Hocalara bu kadar yapılmaz diye. Bu konuşmalardan sonra bizde doğru yolun ayrılmadan yana olduğunu düşündük ve hocamızla vedalaştık. Belediye başkan yardımcımız toplantıda ‘Eğer bizden daha iyi bir teklif aldıysanız buyurun gidin hocam, eğer böyle bir şey yoksa biz sizden memnunuz’ dedi. Hoca da ‘Olur mu başkanım kesinlikle böyle bir şey yok, biz Edirnespor’dan çok mutluyuz fakat oyuncularla yaşanan diyaloglar yüzünden ayrılıyoruz’ gibi cümleler kullandı.” Diye konuştu.
“GEREKLİ ANLAŞMALARI YAPMIŞ”
Erçevik’in geçen hafta 6-1 yendikleri Orduspor 1967 ile sözleşme imzaladığını ifade eden Üner,”Vedalaştıktan sonra uçak biletleri İzmir’e değil Orduyaymış. Geçen hafta Ordu’da 6-1’lik bir galibiyetle ayrıldık. Oradaki maçta sportif direktörüyle görüşerek gerekli anlaşmaları yapmış arkadaşlar. Benim düşünceme göre bu karar etik ve doğru bir karar değil. Bana gelip doğru dürüst şekilde söyleseydi. Başkanım ‘Ben burada mutsuzum, sizinle oyuncularla sorunum var’ deseydi ya da ‘Bana güzel bir teklif geldi benim önümü aç’ dese gidebilirdi yolu açık olurdu. Biz adamı helalleşerek gönderiyoruz ertesi günün sabahına idmana çıkıyorsun. Benim Edirnespor’da en çok sevdiğim hocalardan birisiydi.” İfadelerini kullandı.
“YARDIMCILARI BİZİM EDİRNE’DEN OLACAK”
Yeni teknik direktör arayışlarına başladıklarını söyleyen Üner, “Teknik direktörle ilgili komitemiz çalışıyor. Arda Denizer’in ismi de geçiyor kendisi listemizde var ama şuan 3-4 adayımız var. En önemlisi yardımcıları bizim Edirne’den olacak. Bunu kabul eden bir hocamız olacak. Şuan takımızı Aydın Tabak, Hakan Yalçındağ ve Hasan hocamız çalıştırıyor. Fethiye maçına bu hocalarımız çıkacaklar. Büyük ihtimal maç sonrası hoca işine karar vermiş olacağız.” Dedi.
Sponsorluk görüşmeleri ile ilgili de bilgi veren başkan Üner, “3-4 gündür bir firma ile görüşmelerim sürmekte sponsorluk anlaşmamız var. Bizim Edirnespor isminin önüne isim almak isteyen bir firma var. Önümüzdeki hafta içi bununla ilgili bir açıklama yaparız.” Şeklinde konuştu.
‘Edirnespor futbolculara maaş ödeyemiyor’ iddiaları ile ilgili mali işlerden sorumlu başkan yardımcısı Levent Özkan, “Profesyonel kulüpler arasında benim yaptığım araştırmalarda geçmişten gelen borcu olmayan tek kulüp Edirnespor. Geçen sezon dahil hiçbir futbolcu teknik direktör, vergi dairesi ve SGK olmak üzere hiçbir kurum ve kuruluşa borcu bulunmamakta.” Açıklamasında bulundu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





