Son Talika, Okyanusun Şarkısı, Suyun Öte Yakası, Mordoğan Mor Mehmet ve Edirne Kırmızısı kitaplarının yazarı Sabriye Cemboluk, Edirne’ye geldi. Son kitabı Edirne’nin Kırmızısı’nın ilk imza gününü kentte bulunan bir kitapevinde gerçekleştiren Cemboluk,Edirne Kırmızısı kitabını yazarak Edirne’ye borcunu az da olsa ödediğini belirtti. Yeni projelerin yolda olduğunun sinyalini veren Cemboluk, “Her şeyden önce çok heyecanlıydım şimdi burayı görünce çokta mutlu oldum. Beklenmek ve sevilmek çok güzel bir duygu. Birde bu duyguyu insan kendi memleketinde yaşıyorsa artık kaymaklı ekmek kadayıfı oldu. Bu çok tarif edilemez bir his. Edirne Kırmızısını çok gönülden yazdım. Edirneli olduğum için Edirne’ye bir parçacık dostluk borcu olduğumu düşünüyorum. Herkes karınca kararınca ne yapabilirse benim elimden gelen kitap, roman yazmak. Bende Edirne’ye borcumu azıcık daha ödediğimi düşünüyorum. Başka ödem şekilleri de gelebilir. Edirne ile ilgili proje henüz şekil almadı ama galiba Edirne’nin bu sefer mitolojik hikayelerinden yola çıkarak bir şeyler yapmayı düşünüyoruz.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN
Güncel
Yayınlanma: 28 Ağustos 2021 - 10:37
Edirne Kırmızısı yazarı Cemboluk'dan imza günü
Edirne Kırmızısı kitabının yazarı Sabriye Cemboluk, kentte bulunan bir kitapevinde imza günü düzenleyerek, okuyucularıyla buluştu.
Güncel
28 Ağustos 2021 - 10:37





