Edirne İl Sağlık Müdürü İshak Yıldırım, Ebelerin doğum öncesinde ve sonrasında hizmetlerini yaptıklarını belirterek, “21-28 Nisan haftası sağlık camiamızın en temel yapı taşlarından biri olan saygı değer, vefakar Ebelerimizin haftası, doğum öncesi, doğum ve doğum sonrası sundukları hizmetlerle sağlıklı toplumların oluşmasında büyük katkıları olan ve yurdumuzun her köşesinde büyük bir özveri ile çalışan ebeler yalnızca annenin değil ailenin ve toplumun sağlık danışmanlarıdır.”
Ebelik haftasını kutladığını ifade eden Yıldırım, “Bu duygu ve düşüncelerle, ebelik gibi kutsal bir mesleği ne şartta olursa olsun büyük bir sevgi ve meşakkatle yerine getiren ebelik mesleğine emek ve gönül vermiş siz değerli arkadaşlarımın bu güzel gününü gönülden kutluyor, şükranlarımı sunuyorum.” İfadelerine yer verdi. (Haber merkezi)
Ebelik haftasını kutladığını ifade eden Yıldırım, “Bu duygu ve düşüncelerle, ebelik gibi kutsal bir mesleği ne şartta olursa olsun büyük bir sevgi ve meşakkatle yerine getiren ebelik mesleğine emek ve gönül vermiş siz değerli arkadaşlarımın bu güzel gününü gönülden kutluyor, şükranlarımı sunuyorum.” İfadelerine yer verdi. (Haber merkezi)





