Arasta Çarşısı Dernek Başkanı Adem Bayrak, Selimiye meydanının uzun süredir kapalı olduğunu belirterek, Selimiye meydanı ile sorumluluk kimdeyse bir an önce yapılması gerektiğini ifade etti. Buranın artık böyle kalmaması gerektiğini vurgulayan Bayrak, “Valimizden bunun yapılmasını, derlenmesini, toplanmasını güzel işlenir bir duruma, milletin oturabilir, çarşımızdan da alışveriş yapılabilir hale gelmesini istiyoruz.” Dedi.
CUMHURBAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN’A İLETECEĞİZ
Bayrak Selimiye meydanının çözüm getirilmesini istediklerini ifade etti. Bayrak, “Çözüm getiremiyorsa ortak akılla Selimiye meydanına bir çözüm getirelim. Bunu Edirneli yetkililerden istiyoruz isteyeceğiz. İstemeye devam edeceğiz. Bunu Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a ileteceğiz. Buradakiler biliyor ama bir çözüm üretilmiyor. Tamam devlet işi ağır işler duyuyoruz, vakıflar, ‘biz yapacağız,’ duyuyoruz, ‘Recep başkan biz yapacağız’ diyor. Yapılacaksa neden yapılmıyor. Buna bir çözüm istiyoruz. İnsanlar güzel Selimiye Camii’mizin yanında böyle bir kirliliği görmekten utanıyorlar” dedi.
“ÇÖPÜ GİTSİN Kİ GÖRÜNTÜ KİRLİĞİ OLMASIN”
Bayrak, “Daha önce Selimiye meydanında oturan insanlar Selimiye arastasından su alıyorlardı, şeker alıyorlardı, helvalar alıyorlardı, hem yiyecekleri alıp bakınıyorlar, hem zamanı değerlendiriyorlardı, hem de alışveriş yapıyorlardı. Şu anda meydan’ da oturan yok, kalkan yok yatan, yok hiçbir şey yok ne alsınlar. Umut ediyoruz orası düzelirse daha da çok işlerimizin artacağı yönünde. Hiç değilse Selimiye meydanında büyüyen otlar temizlensin. Çöpü gitsin ki görüntü kirliği olmasın.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)
CUMHURBAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN’A İLETECEĞİZ
Bayrak Selimiye meydanının çözüm getirilmesini istediklerini ifade etti. Bayrak, “Çözüm getiremiyorsa ortak akılla Selimiye meydanına bir çözüm getirelim. Bunu Edirneli yetkililerden istiyoruz isteyeceğiz. İstemeye devam edeceğiz. Bunu Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a ileteceğiz. Buradakiler biliyor ama bir çözüm üretilmiyor. Tamam devlet işi ağır işler duyuyoruz, vakıflar, ‘biz yapacağız,’ duyuyoruz, ‘Recep başkan biz yapacağız’ diyor. Yapılacaksa neden yapılmıyor. Buna bir çözüm istiyoruz. İnsanlar güzel Selimiye Camii’mizin yanında böyle bir kirliliği görmekten utanıyorlar” dedi.
“ÇÖPÜ GİTSİN Kİ GÖRÜNTÜ KİRLİĞİ OLMASIN”
Bayrak, “Daha önce Selimiye meydanında oturan insanlar Selimiye arastasından su alıyorlardı, şeker alıyorlardı, helvalar alıyorlardı, hem yiyecekleri alıp bakınıyorlar, hem zamanı değerlendiriyorlardı, hem de alışveriş yapıyorlardı. Şu anda meydan’ da oturan yok, kalkan yok yatan, yok hiçbir şey yok ne alsınlar. Umut ediyoruz orası düzelirse daha da çok işlerimizin artacağı yönünde. Hiç değilse Selimiye meydanında büyüyen otlar temizlensin. Çöpü gitsin ki görüntü kirliği olmasın.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)





