Tek vücut halinde hareket ettikleri bu dönemde ilçe kongrelerini bitirdiklerini kaydeden İba, Hep birlikte büyük bir heyecanla il kongrelerini gerçekleştirmek için parti genel merkezi tarafından görevlendirildiklerini söyledi. İba, “Genel Başkanımız, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın tensipleriyle il kongremizin tarihi 20 Ocak Çarşamba günü olarak belirlendi. Genel merkezimizin adayı olarak Edirne için inandığımız yolda yürü sloganıyla hareket ettiğimiz kongremiz için hazırlıklara başladık. Göreve geldiğimiz 2019 Kasım ayından bugüne kadar bütün arkadaşlarımızla uyum içerisinde güzel işlere imza attık. Değerli yönetimlerimizle birlikte yüksek tempolu yaklaşık bir, bir buçuk yılı geride bıraktık. Ekibimizle güçlendireceğimiz yedinci olağan il kongremiz için dün bir toplantı düzenledik.” Dedi.
“EDİRNE’MİZİ 2023 YILI HEDEFLERİNE ULAŞTIRMAK İÇİN DAHA ÇOK ÇALIŞACAĞIZ”
Çalışmalarına başladıklarını kaydeden İba, “Edirne’mizi 2023 yılı hedeflerine ulaştırmak için pandemi dönemi sonrasında daha çok çalışacağız. Şehrimizin çarşı ve sokaklarında daha çok bir arada olacağız. Bu sürecin bitmesini heyecanla bekliyoruz. Geçmiş dönem başkanlarımızın başlattığı yatırımların takipçisi olduk. Ankara’da çok sık ziyaretler yaptık. Bir yıl içinde birçok yatırımı da Edirne’ye kazandırdık. Bundan da çok mutluyuz. Şimdi yönetimlerimizle birlikte ilçelerimizde, mahallelerimizde iyi bir hava yakaladık. Uyum içerisinde özveriyle tüm arkadaşlarımız çalışıyorlar. Yönetimimiz 40 kişiye çıkıyor. Yakaladığımız bu havayı inşallah yeni katılacak arkadaşlarımızla daha da büyüterek güçlendirerek devam ettireceğiz.” İfadelerini kullandı.
“TÜM ÜYELERİMİZİ, DELEGELERİMİZİ KONGREYE BEKLİYORUZ”
Mimar Sinan Spor Salonu’nda gerçekleştirecekleri yedinci olağan kongreye Cumhurbaşkanı telekonferans yöntemiyle katılacağı bir toplantı olacağını dile getiren İba, “ Kongremiz partimize, memleketimize hayırlara vesile olsun. Tüm teşkilattaki arkadaşlarımla birlikte tüm üyelerimizi, delegelerimizi oraya bekliyoruz. Bizde genel merkez tek aday gösteriyor. Genel merkezin gösterdiği aday olarak kongre hazırlıklarımıza başladık.” İfadelerine yer verdi. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)
“EDİRNE’MİZİ 2023 YILI HEDEFLERİNE ULAŞTIRMAK İÇİN DAHA ÇOK ÇALIŞACAĞIZ”
Çalışmalarına başladıklarını kaydeden İba, “Edirne’mizi 2023 yılı hedeflerine ulaştırmak için pandemi dönemi sonrasında daha çok çalışacağız. Şehrimizin çarşı ve sokaklarında daha çok bir arada olacağız. Bu sürecin bitmesini heyecanla bekliyoruz. Geçmiş dönem başkanlarımızın başlattığı yatırımların takipçisi olduk. Ankara’da çok sık ziyaretler yaptık. Bir yıl içinde birçok yatırımı da Edirne’ye kazandırdık. Bundan da çok mutluyuz. Şimdi yönetimlerimizle birlikte ilçelerimizde, mahallelerimizde iyi bir hava yakaladık. Uyum içerisinde özveriyle tüm arkadaşlarımız çalışıyorlar. Yönetimimiz 40 kişiye çıkıyor. Yakaladığımız bu havayı inşallah yeni katılacak arkadaşlarımızla daha da büyüterek güçlendirerek devam ettireceğiz.” İfadelerini kullandı.
“TÜM ÜYELERİMİZİ, DELEGELERİMİZİ KONGREYE BEKLİYORUZ”
Mimar Sinan Spor Salonu’nda gerçekleştirecekleri yedinci olağan kongreye Cumhurbaşkanı telekonferans yöntemiyle katılacağı bir toplantı olacağını dile getiren İba, “ Kongremiz partimize, memleketimize hayırlara vesile olsun. Tüm teşkilattaki arkadaşlarımla birlikte tüm üyelerimizi, delegelerimizi oraya bekliyoruz. Bizde genel merkez tek aday gösteriyor. Genel merkezin gösterdiği aday olarak kongre hazırlıklarımıza başladık.” İfadelerine yer verdi. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)





