23 yaşındaki Emre Yazıcı her sene Almanya’dan memleketi Sivas’a giderken Edirne’ye uğrayarak Selimiye Camii’ni ziyaret ettiğini söyledi. Uzun yoldan geldikleri için memleketlerine giderken mola noktalarından biri olan Edirne’de bu yıl 1 gece konakladıklarını belirten Yazıcı, tatil dönüşü sılaya hasret yolculuğunda ülkelerine dua ederek veda ettiklerini dile getirdi.
Haber: Hatice ÖZSOY
Her yıl 4 hafta Almanya’nın Hamburg şehrinden gelip memleketleri Sivas’ta aile büyüklerini ve akrabalarını ziyaret ettiklerini belirten Yazıcı, babasının çocukluktan beri gelenek haline getirdiği Selimiye Camii’ni ziyaret etmeden Türkiye’den ayrılmadıklarının altını çizdi.
9 senedir Almanya’da yaşadıklarını ve ülkesini özlediklerini belirten Yazıcı, “9 senedir Almanya’da yaşıyoruz ailemle birlikte. Hamburg’da yaşıyoruz, ortada okudum ve çalışıyorum. Aslen Sivaslıyım, İstanbul’da doğdum büyüdüm sayılır. Sivas’a geldik 4 hafta önce ailemle. Büyüklerimizi ziyaret ettik, akrabalarımızla görüştük. Şimdi de dönüş yolundayız. Malum yol çok uzun mola verdiğimiz yerler var. Senelerdir gelirken de giderken de Edirne’de mola veriyoruz. Bazı seneler kalıyoruz da. Bu sene’de kaldık bir gece. Birazdan döneceğiz, fakat dönmeden önce Selimiye Camii’ne gelip son duamızı yapalım istedik. Hasrete yolculuk başlayacak diyebiliriz. Sürekli bir özlem yaşıyoruz tabii ki asıl memleketimiz burası akrabalarımız büyükannelerimiz-babalarımız burada. Bir yılda 4 hafta gelebiliyoruz anca, yetmiyor fakat hayat şartları diyoruz bizde. Edirne’de konaklamasak bile buradan geçerken Selimiye Camii’ne uğramadan geçmiyoruz. Gelenek gibi bir şey oldu bizde. Babam çocukluğumuzdan beri bizi alıştırdı. Oda çok seviyor burayı bende. İnşallah bir dahaki sene tekrar burada olacağız” diye konuştu.
Haber: Hatice ÖZSOY
Her yıl 4 hafta Almanya’nın Hamburg şehrinden gelip memleketleri Sivas’ta aile büyüklerini ve akrabalarını ziyaret ettiklerini belirten Yazıcı, babasının çocukluktan beri gelenek haline getirdiği Selimiye Camii’ni ziyaret etmeden Türkiye’den ayrılmadıklarının altını çizdi.
9 senedir Almanya’da yaşadıklarını ve ülkesini özlediklerini belirten Yazıcı, “9 senedir Almanya’da yaşıyoruz ailemle birlikte. Hamburg’da yaşıyoruz, ortada okudum ve çalışıyorum. Aslen Sivaslıyım, İstanbul’da doğdum büyüdüm sayılır. Sivas’a geldik 4 hafta önce ailemle. Büyüklerimizi ziyaret ettik, akrabalarımızla görüştük. Şimdi de dönüş yolundayız. Malum yol çok uzun mola verdiğimiz yerler var. Senelerdir gelirken de giderken de Edirne’de mola veriyoruz. Bazı seneler kalıyoruz da. Bu sene’de kaldık bir gece. Birazdan döneceğiz, fakat dönmeden önce Selimiye Camii’ne gelip son duamızı yapalım istedik. Hasrete yolculuk başlayacak diyebiliriz. Sürekli bir özlem yaşıyoruz tabii ki asıl memleketimiz burası akrabalarımız büyükannelerimiz-babalarımız burada. Bir yılda 4 hafta gelebiliyoruz anca, yetmiyor fakat hayat şartları diyoruz bizde. Edirne’de konaklamasak bile buradan geçerken Selimiye Camii’ne uğramadan geçmiyoruz. Gelenek gibi bir şey oldu bizde. Babam çocukluğumuzdan beri bizi alıştırdı. Oda çok seviyor burayı bende. İnşallah bir dahaki sene tekrar burada olacağız” diye konuştu.





