Yeşilay Topluluğu ve Kızılay gönüllüleri bağımlılıkla mücadele konulu seminer verdi.
Yeşilay Topluluğu Akran Eğitimcileri ve Kızılay gönüllüleri ortaklaşa seminer düzenlendi. Bağımlılıkla mücadele konulu seminerde kapsamında sağlıklı yaşam alışkanlıkları, sigara ve alkolün zararları gibi önemli konular ele alındı.
Seminerde, bağımlılıkların birey ve toplum üzerindeki etkileri anlatıldı. Gönüllülere bilinçlendirme çalışmaları hakkında da bilgi verildi.
Eğitimin ardından, katılımcılar için iftar programı düzenlendi. Birlik ve dayanışma ortamında gerçekleşen programda, gönüllüler bir araya gelerek eğitimde edindikleri bilgileri pekiştirme fırsatı buldu. Yeşilay’dan yapılan açıklamada, “Sağlıklı ve huzurlu bir toplum için el birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz. “Gençlerimizin bilinçlenmesine katkı sağlayan eğitimcilerimize ve katılım gösteren gönüllere teşekkür ederiz. Bağımlılıklara karşı farkındalık oluşturmaya devam ediyoruz!” ifadelerine yer verildi.(Haber : Erkan KARAMAN)





