Yeşilay Edirne Şubesi, “Bağımsızlık Seferberliği” kapsamında Keşan’da eczaneleri ziyaret ederek bağımlılıkla mücadele konusunda bilgilendirme yaptı. Çalışmalara Keşan Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) ekibi de katıldı.
Sağlık alanında vatandaşların en sık başvurduğu yerlerden biri olan eczanelere yönelik gerçekleştirilen ziyaretlerde, bağımlılıkla mücadelede YEDAM’ın sunduğu hizmetler tanıtıldı. Ayrıca eczanelere Yeşilay’ın hazırladığı afiş ve broşürler bırakılarak farkındalık oluşturulması amaçlandı.
Yeşilay Edirne Şubesi temsilcileri, eczacıların toplum sağlığında önemli bir rol üstlendiğini belirterek, bağımlılıkla mücadelede eczanelerin desteğinin büyük katkı sağlayacağını ifade etti.
Ziyaretten memnuniyet duyduklarını dile getiren Keşan’daki eczacılar da Yeşilay’ın çalışmalarına destek vermeye hazır olduklarını söyledi.
Yeşilay Edirne Şubesi ekipleri, “Bağımsızlık Seferberliği” doğrultusunda kent genelinde bilgilendirme faaliyetlerinin devam edeceğini açıkladı. Erkan Kahraman





