Yeni sezon hazırlıklarına hız veren Edirne Süper Amatör Lig ekiplerinden Yeniimaretspor, teknik heyetini kamuoyuyla paylaştı. Sarı-lacivertli kulüp, 2026-2027 sezonuna iddialı bir kadro ve şampiyonluk hedefiyle girmeye hazırlanıyor.
Kulüp yönetiminin aldığı karar doğrultusunda teknik direktörlük görevine Samet Yirmibeşler getirildi. Yirmibeşler'in ekibinde yardımcı antrenör olarak Erhan Saraylı ile Cüneyt Özdemir görev alacak. Takımın fizyoterapistliğini ise Batıkan Emir yürütecek.
Kulüp Başkanı Şahin Kırbiç, oluşturulan teknik kadronun yeni sezon hedefleri doğrultusunda önemli bir adım olduğunu belirterek, camia olarak başarıya inandıklarını ifade etti. Yönetim, güçlü bir ekip oluşturarak ligde üst sıraları zorlamayı amaçladıklarını vurguladı.
Teknik Direktör Samet Yirmibeşler de göreve başlamasının ardından yaptığı değerlendirmede, sezon sonunda mutlu sona ulaşacak bir takım oluşturmak için yoğun mesai harcayacaklarını söyledi. Mücadeleci, disiplinli ve saha içinde kazanma karakterini yansıtan bir ekip kurmayı hedeflediklerini dile getiren Yirmibeşler, taraftarlara izlemekten keyif alacakları bir Yeniimaretspor izlettirmek istediklerini kaydetti.
Transfer çalışmalarını da sürdüren sarı-lacivertli ekipte, önümüzdeki günlerde yeni oyuncu takviyelerinin açıklanması beklenirken, yönetim teknik kadroya duyduğu güveni yineleyerek sezon sonunda şampiyonluk hedefine ulaşmayı amaçladıklarını bildirdi.(Haber: Refik USLUY)





