Edirne Merkez’de bulanan Barutluk Mahallesi’nde bulunan Maslahattin sokakta yaşanan hırsızlık olayı ‘yok artık’ dedirtti. Edirne Belediyesi tarafından tahsis edilen atık giysi kumbarası kimliği belirsiz kişi ve kişilerce çalındığı tespit edildi. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Barutluk Mahalle Muhtarı Zeki Yaşagör, yaşanan olayı üzücü olarak nitelendirdi. Yaşagör, “Yaklaşık 1-2 ay önce Edirne Belediyesi tarafından Edirne Merkeze bağlı 24 Mahallede uygulamaya konulan Tekstil atık kumbarası, geri dönüş, kullanılmayan eşya, ayakkabı gibi eşyaların tekrar geri dönüşüme kazandırmak için konulan kumbaralar 27 Ağustos günü Edirne Merkez Barutluk Mahallesi’nde bulunan Maslahattin sokakta bulunan kumbara kimliği bilinmeyen kişi ve kişilerce çalınmıştır. Bize bu olay bildirildiği zaman gerçekten çok üzüldük. Burada yapılan çalışmalar hep toplumun menfatine olan yararlı çalışmalardır. Bu projeleri çıkartmak üretmek kolay olmuyor. Toplum için menfatine olan projelere lütfen sahip çıkalım. Bu gibi art niyetli olan kişilere karşı toplumunda bilinçli olması lazım. Lütfen bu konuyu bir daha yaşamayalım. Mahallemizde bu tarz olayların yaşanması çok üzücü.” İfadelerini kullandı.
Şikayet üzerine olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Şikayet üzerine olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





