Konuyla ilgili açıklama yapan Mehmet Ruşen Erkut’Ortaokulu Müdürü Mustafa Anıl Çıtak okulun proje ekibindeki öğretmenlerin yürüttüğü “Mahallem Okulum İçin Seferber “ projesi kapsamında öğrencilerin dijital ortamda Özgür Yankaya ile buluşturduklarını söyledi.
Çok verimli ve güzel bir ortamda gerçekleşen çevrimiçi bir etkinlik olduğunu kaydeden Çıtak, “Katılan Özgür Yankaya hocamıza projede emeği geçen öğretmenlerimize ve çevrim içi etkinliğinize yoğun bir şekilde katılan öğrencilerimize okulumuz adına teşekkür ediyorum. Bu tarz etkinliklerin öğrencilerimizin çok yönlü gelişimi için çok faydalı olduğunu söyleyebilirim ve bu tür çalışmaların Artarak devam edeceği belirtirim.” Dedi. (Haber merkezi)
Çok verimli ve güzel bir ortamda gerçekleşen çevrimiçi bir etkinlik olduğunu kaydeden Çıtak, “Katılan Özgür Yankaya hocamıza projede emeği geçen öğretmenlerimize ve çevrim içi etkinliğinize yoğun bir şekilde katılan öğrencilerimize okulumuz adına teşekkür ediyorum. Bu tarz etkinliklerin öğrencilerimizin çok yönlü gelişimi için çok faydalı olduğunu söyleyebilirim ve bu tür çalışmaların Artarak devam edeceği belirtirim.” Dedi. (Haber merkezi)





