Edirne’de her hafta pazartesi kurulan meyve-sebze pazarında yoğunluk yaşandı. Vatandaşlar taze yerli ürünlere rağbet etti.
Kentte her hafta pazartesi günleri kurulan meyve-sebze pazarına vatandaşlar ilgi gösterdi. Soğuk ve yağışlı havaya rağmen haftalık alışverişlerini yapmak için pazarın yolunun tutan vatandaşlar yerli ürünleri tercih etti.
Sabahın erken saatlerinde tezgahlarını açarak müşterilerini bekleyen esnaflar ise ilgisinden memnun olduklarını söyledi.
Vatandaşlar yerli sebze ve meyvelere rağbet gösterdi. (Haber:Gülşah AK)





