Edirne Valiliği, İl Kültür Turizm Müdürlüğü ve Edirne Tarımsal Araştırma Enstitüsü tarafından 4’üncüsü düzenlenen ‘Lavanta Tarla Günleri’ vatandaşlar tarafından büyük ilgi gördü. Pandemiden dolayı evlerde kalmak zorunda kalan vatandaşlar, lavanta tarlalarına gelerek eğlenceli vakit geçirdi. Karaağaç yolunda bulunan tarlada doyasıya fotoğraf çektiren vatandaşların, mutlulukları gözlerinden okunurken, Edirne Valiliği tarafından kurulan stantlarda üreticiler Edirne’ye özgü el emeği ürünlerinin satışını gerçekleştirdi. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Güncel
Yayınlanma: 14 Haziran 2021 - 09:02
Vatandaşlar, lavanta tarlalarında huzur buldu
Bu yıl 4’üncüsü düzenlenen ‘Edirne Lavanta Tarla Günleri’ etkinlikleri salgından dolayı dışarı çıkamayan ve evlerde bunalan vatandaşlara adeta yaşam enerjisi oldu. Karaağaç yolunda bulunan lavanta tarlaları vatandaşlar için fotoğraf stüdyosu oldu.
Güncel
14 Haziran 2021 - 09:02





