Hacıoğlu, turistin Edirne’de gitmek istediği yerleri daha rahat bulup keşfedebilmeleri için doğa rotası, tarih rotası, inanç rotası ve lezzet rotası olmak üzere 4 ana başlık altında toplayarak Edirne’ye gelen ziyaretçilerin yüzde yüz memnuniyetle geri gitmelerini hedeflediklerini belirtti. Uygulama ile yerli ve yabancı turist gitmek istediği yeri telefondan karekodları okutarak kolayca bulabilecek.
Haber: Hatice ÖZSOY
Hacıoğlu, Saraçlar Caddesi, Çilingirler Caddesi, Arasta Çarşısı, Alipaşa Çarşısı, Bedesten çarşısı gibi şehrin en kalabalık olan ve alışveriş yapılan yerlerinde dükkânların camlarına karekodların bulunduğu broşür yapıştırarak karekod uygulamasını vatandaşın ayağına götürdüklerini söyledi. Hacıoğlu, “Edirne’ye gelen yerli, yabancı, Bulgar, Yunan veya başka bir ülke vatandaşı fark etmeksizin tüm ziyaretçilerimizin Edirne’den memnun ayrılmaları ve buradan maksimum verimi almış olmalarını istiyoruz” dedi.
Şehrin tarihi ve kültürünü uygulama içerisine vatandaşlara sunduklarını belirten Hacıoğlu, “İki farklı afiş yapıştırdık dükkânların camlarına. Birinde 4 dilde hizmet veren whatssap şikâyet hattımız, diğeri ise App Store ve Google Play Store’dan indirilebilen karekod uygulaması ile erişim sağlanılabilecek bir uygulama. Bu uygulamamızda Edirne’nin lezzet rotası, inanç rotası, doğa rotası, tarih rotasına ulaşmak isteyenler için mekân adları adresleri detaylı şekilde incelenebiliyor. Edirne tarihiyle, kültürüyle, gastronomisiyle ve inanç turizmiyle son zamanlarda oldukça ön planda biliyorsunuz. Yılın ilk üç ayında açıklanan rakamlarda Edirne en çok turist ağırlayan ikinci şehir oldu. Edirne’ye ilk üç ayda 695 bin turist geldi. Bu turistlerden 380 bini Bulgar 168 bini ise Yunan vatandaşlardan oluşuyor. 380 bin Bulgar vatandaşlardan 15 bini, 168 bin Yunan vatandaştan 10 bini şehrimizde ilk üç ayda konakladı. Yani bu demek oluyor ki Yunan vatandaşlarımızın konaklama oranları yüksek. Bizde Edirne’ye gelen yerli, yabancı, Bulgar, Yunan veya başka bir ülke vatandaşı fark etmeksizin tüm ziyaretçilerimizin Edirne’den memnun ayrılmaları ve buradan maksimum verimi almış olmalarını istiyoruz. Bu uygulama ile Türkçe, Yunanca, Bulgarca ve İngilizce olmak üzere dört dilde kullanıcılara hizmet vereceğiz. Ziyaretçilerimiz gezip görmek istedikleri yerleri buradan bakarak hem daha kolay bulmuş olacak hem de gitmeden önce bilgi sahibi olmuş olacak. Bunun dışında geldiği zaman ne yapacaklarını bilmeyen vatandaşlar için belirlenen rotalarda işlerini kolaylaştırmış olacak. Whatssap şikâyet hattı da uzun süredir zaten hizmet veriyor. Buradan da gelen tüm yerli yabancı turistler dört dilde şikâyetlerini yazarak en kısa sürede Edirne Valiliği ve Kültür Turizm Müdürlüğüyle birlikte çözüme gidecek” diye konuştu.
Haber: Hatice ÖZSOY
Hacıoğlu, Saraçlar Caddesi, Çilingirler Caddesi, Arasta Çarşısı, Alipaşa Çarşısı, Bedesten çarşısı gibi şehrin en kalabalık olan ve alışveriş yapılan yerlerinde dükkânların camlarına karekodların bulunduğu broşür yapıştırarak karekod uygulamasını vatandaşın ayağına götürdüklerini söyledi. Hacıoğlu, “Edirne’ye gelen yerli, yabancı, Bulgar, Yunan veya başka bir ülke vatandaşı fark etmeksizin tüm ziyaretçilerimizin Edirne’den memnun ayrılmaları ve buradan maksimum verimi almış olmalarını istiyoruz” dedi.
Şehrin tarihi ve kültürünü uygulama içerisine vatandaşlara sunduklarını belirten Hacıoğlu, “İki farklı afiş yapıştırdık dükkânların camlarına. Birinde 4 dilde hizmet veren whatssap şikâyet hattımız, diğeri ise App Store ve Google Play Store’dan indirilebilen karekod uygulaması ile erişim sağlanılabilecek bir uygulama. Bu uygulamamızda Edirne’nin lezzet rotası, inanç rotası, doğa rotası, tarih rotasına ulaşmak isteyenler için mekân adları adresleri detaylı şekilde incelenebiliyor. Edirne tarihiyle, kültürüyle, gastronomisiyle ve inanç turizmiyle son zamanlarda oldukça ön planda biliyorsunuz. Yılın ilk üç ayında açıklanan rakamlarda Edirne en çok turist ağırlayan ikinci şehir oldu. Edirne’ye ilk üç ayda 695 bin turist geldi. Bu turistlerden 380 bini Bulgar 168 bini ise Yunan vatandaşlardan oluşuyor. 380 bin Bulgar vatandaşlardan 15 bini, 168 bin Yunan vatandaştan 10 bini şehrimizde ilk üç ayda konakladı. Yani bu demek oluyor ki Yunan vatandaşlarımızın konaklama oranları yüksek. Bizde Edirne’ye gelen yerli, yabancı, Bulgar, Yunan veya başka bir ülke vatandaşı fark etmeksizin tüm ziyaretçilerimizin Edirne’den memnun ayrılmaları ve buradan maksimum verimi almış olmalarını istiyoruz. Bu uygulama ile Türkçe, Yunanca, Bulgarca ve İngilizce olmak üzere dört dilde kullanıcılara hizmet vereceğiz. Ziyaretçilerimiz gezip görmek istedikleri yerleri buradan bakarak hem daha kolay bulmuş olacak hem de gitmeden önce bilgi sahibi olmuş olacak. Bunun dışında geldiği zaman ne yapacaklarını bilmeyen vatandaşlar için belirlenen rotalarda işlerini kolaylaştırmış olacak. Whatssap şikâyet hattı da uzun süredir zaten hizmet veriyor. Buradan da gelen tüm yerli yabancı turistler dört dilde şikâyetlerini yazarak en kısa sürede Edirne Valiliği ve Kültür Turizm Müdürlüğüyle birlikte çözüme gidecek” diye konuştu.