Ormankıran, yaptığı yazılı açıklamada, ilçenin farklı noktalarında yaşayan sokak hayvanlarının yaş ve kuru mamayla beslendiğini belirtti.
Belediye olarak sokak hayvanlarının yaşamlarını kolaylaştırmak için çaba sarf ettiklerini aktaran Ormankıran, sokak canlarını düzenli olarak beslediklerini kaydetti.
Başta sokak hayvanlarının yoğun olduğu bölgeler olmak üzere ilçe genelinde besleme yapıldığını belirten Ormankıran, "Yeni yılın ilk günü ve sokağa çıkma kısıtlamasının bulunduğu bugünde personelimiz baraj bölgesi başta olmak üzere sokakta yaşayan can dostlarımızı beslemeye devam ediyor." ifadelerini kullandı. (AA)
Belediye olarak sokak hayvanlarının yaşamlarını kolaylaştırmak için çaba sarf ettiklerini aktaran Ormankıran, sokak canlarını düzenli olarak beslediklerini kaydetti.
Başta sokak hayvanlarının yoğun olduğu bölgeler olmak üzere ilçe genelinde besleme yapıldığını belirten Ormankıran, "Yeni yılın ilk günü ve sokağa çıkma kısıtlamasının bulunduğu bugünde personelimiz baraj bölgesi başta olmak üzere sokakta yaşayan can dostlarımızı beslemeye devam ediyor." ifadelerini kullandı. (AA)





