Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Süloğlu Belediye Başkanı Mehmet Ormankıran, hibe araçların teslim töreninde yaptığı konuşmada ilçe adına mutlu ve gurur verici bir gün yaşadıklarını söyledi.
İlçemizde yaşayan vatandaşlara fayda sağlayacak tüm hizmetlerde yer almaya çalıştıklarını anlatan Ormankıran, "En önemlisi de belediye bütçemizden para çıkmadan ilçemize ve belediyemize araçlar almak, binalar inşa etmektir. Bulgaristan’ın Sungurlar belediyesi ile yaptığımız bu güzel proje kapsamında 10 bine yakın fidan dikerek, 2 yeni araç belediyemize kazandırdık. Hem doğamızı koruyacağız hem de aldığımız kepçe ve kamyonla halkımıza hizmet edeceğiz." dedi. (AA)
İlçemizde yaşayan vatandaşlara fayda sağlayacak tüm hizmetlerde yer almaya çalıştıklarını anlatan Ormankıran, "En önemlisi de belediye bütçemizden para çıkmadan ilçemize ve belediyemize araçlar almak, binalar inşa etmektir. Bulgaristan’ın Sungurlar belediyesi ile yaptığımız bu güzel proje kapsamında 10 bine yakın fidan dikerek, 2 yeni araç belediyemize kazandırdık. Hem doğamızı koruyacağız hem de aldığımız kepçe ve kamyonla halkımıza hizmet edeceğiz." dedi. (AA)





