Meteoroloji 1. Bölge Müdürlüğünden yapılan açıklamada şehrin Karadeniz üzerinden gelen soğuk ve yağışlı hava kütlesinin etkisi altına gireceğinin tahmin edildiği belirtildi. Meteoroloji 1. Bölge Müdürlüğü Hava sıcaklıklarının bölge genelinde 6 ila 10 derece düşmesi beklendiğine yer ver verildi.
Cuma gününden itibaren mevsim normallerine geleceğini belirten Meteoroloji 1. Bölge Müdürlüğü “Cuma gününden itibaren biraz artarak mevsim normalleri civarında seyretmesi bekleniyor. Bu sistemle birlikte görülecek kuvvetli yağışlara karşı tedbirli ve dikkatli olunmalı, güncel tahmin ve uyarılarımız takip edilmelidir.” İfadelerine yer verildi. (Haber Merkezi)
Cuma gününden itibaren mevsim normallerine geleceğini belirten Meteoroloji 1. Bölge Müdürlüğü “Cuma gününden itibaren biraz artarak mevsim normalleri civarında seyretmesi bekleniyor. Bu sistemle birlikte görülecek kuvvetli yağışlara karşı tedbirli ve dikkatli olunmalı, güncel tahmin ve uyarılarımız takip edilmelidir.” İfadelerine yer verildi. (Haber Merkezi)





