Haber: Hatice ÖZSOY
Sarıbaşak, yaptığı açıklamada çöpleri belediyenin çöp araçları gelmeden önce atmaları konusunda işletme sahiplerini uyardı.
Vatandaşın koku ve sinekten duyduğu rahatsızlığı dile getiren Sarıbaşak, bekleyen çöplerin mahalleye ve mahallenin görseline zarar verdiğini belirtti.
Sarıbaşak, “ Mahallemizde bulunan, mahallemiz sınırları içerisinde kalmasa bile mahallemizde bulunan çöp konteynerlerını kullanan özellikle Alipaşa Ortakapı’da bulunan işletme sahipleri akşamüzeri ya da gece vakitlerinbde işleri bittikten sonra çöplerini konternerlerın dışına atıyor. Belediyenin çöp toplama araçlarının belirli saatleri var ve hepsi bu saatleri biliyorlar. Fakat hiçbir işletme sahibi çöplerin bu saatlerde atılması için işçilere uyarıda bulunmuyor. Hal böyle olunca da çöpün içerisinin dolu olmasından ziyade dışları doluyor. Ağır çöp torbaları sebebiyle çalışanlar çöpleri sürükleyerek getiriyor. Sonrada çöpler yerlere akıyor hatta dökülüyor. Ağır torbaları kaldırmak zor olduğunu için çöpün kenarlarına bırakıyorlar. Çöpün etrafı o kadar dolu oluyor ki vatandaş yanına yaklaşıp içerisine çöp bile atamıyor. Çöpün etrafı sinekten ve böcekten geçilmiyor. Daha önce defalarca kez uyarmama rağmen durum böyle, çöp konternerı bir taneydi. Belediyeyle görüşüp iki tane daha getirilmesini istedim. Şuan aynı yerde 3 konterner duruyor, fakat akşamları etrafı çöp doluyor. İşletmecilerden ricam belediyenin çöp araçlarının geleceği saati biliyorlar, bilmeyenler gelsin ben kendilerine bilgi veririm. O saatten önce atarlarsa sabaha kadar çöpler durmaz, hem koku hem kötü görüntü olmaz” dedi.
Sarıbaşak, yaptığı açıklamada çöpleri belediyenin çöp araçları gelmeden önce atmaları konusunda işletme sahiplerini uyardı.
Vatandaşın koku ve sinekten duyduğu rahatsızlığı dile getiren Sarıbaşak, bekleyen çöplerin mahalleye ve mahallenin görseline zarar verdiğini belirtti.
Sarıbaşak, “ Mahallemizde bulunan, mahallemiz sınırları içerisinde kalmasa bile mahallemizde bulunan çöp konteynerlerını kullanan özellikle Alipaşa Ortakapı’da bulunan işletme sahipleri akşamüzeri ya da gece vakitlerinbde işleri bittikten sonra çöplerini konternerlerın dışına atıyor. Belediyenin çöp toplama araçlarının belirli saatleri var ve hepsi bu saatleri biliyorlar. Fakat hiçbir işletme sahibi çöplerin bu saatlerde atılması için işçilere uyarıda bulunmuyor. Hal böyle olunca da çöpün içerisinin dolu olmasından ziyade dışları doluyor. Ağır çöp torbaları sebebiyle çalışanlar çöpleri sürükleyerek getiriyor. Sonrada çöpler yerlere akıyor hatta dökülüyor. Ağır torbaları kaldırmak zor olduğunu için çöpün kenarlarına bırakıyorlar. Çöpün etrafı o kadar dolu oluyor ki vatandaş yanına yaklaşıp içerisine çöp bile atamıyor. Çöpün etrafı sinekten ve böcekten geçilmiyor. Daha önce defalarca kez uyarmama rağmen durum böyle, çöp konternerı bir taneydi. Belediyeyle görüşüp iki tane daha getirilmesini istedim. Şuan aynı yerde 3 konterner duruyor, fakat akşamları etrafı çöp doluyor. İşletmecilerden ricam belediyenin çöp araçlarının geleceği saati biliyorlar, bilmeyenler gelsin ben kendilerine bilgi veririm. O saatten önce atarlarsa sabaha kadar çöpler durmaz, hem koku hem kötü görüntü olmaz” dedi.





