Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK
2019 yılını geride bırakmaya az günler kala Edirne Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından Saraçlar caddesine konulan 10 metre yükseliği 5 metre çapındaki çam ağacı ve led ışıklardan oluşan geyikli kızak yerli, yabancı turistlere özçekim için arka fon oluşturdu. Önceki yıllarda ilk Atatürk Anıtı’na daha sonra Saraçlar Caddesi’ne konulan çam ağacı yine büyük ilgi görmüştü. Süslemeleri ve led ışıklandırmaları ile gece büyük dikkat çeken bu yılbaşı çam ağacına ise, yılbaşına daha 15 gün varken turistlerin gözdesi oldu. Çekilen fotoğrafların yerli, yabancı turistlerce sosyal medyada paylaşılarak şehrin tanıtımına güzel bir katkı olduğu aktarıldı. Ancak Edirneliler, kentin vitrini olan Saraçlar Caddesi’nin bu tip yılbaşı süsleri, etkinlikleri ile sosyal medyada konuşulması için daha ekstra katkılar olması gerektiğini belirtti. Bazı analizciler ise büyük AVM’lerin bu tür etkinlikleri çok iyi değerlendirerek hem müşteri çekimi, hem fotoğraflarla sosyal medyada tanıtımın yüksek derecede etkili olduğunu belirtti. Edirne’nin 500 yıllık AVM’si Ali Paşa Çarşısı’nın da Saraçlar Caddesi’nde olması ve bu tür etkinliklerin büyük AVM’lere karşı ekonomik savaş veren yerli esnafı kalkındırmak ve çarşıyı hareketlendirmek adına, etkili olması için üstüne düşülmesi gerektiği söylendi.
2019 yılını geride bırakmaya az günler kala Edirne Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından Saraçlar caddesine konulan 10 metre yükseliği 5 metre çapındaki çam ağacı ve led ışıklardan oluşan geyikli kızak yerli, yabancı turistlere özçekim için arka fon oluşturdu. Önceki yıllarda ilk Atatürk Anıtı’na daha sonra Saraçlar Caddesi’ne konulan çam ağacı yine büyük ilgi görmüştü. Süslemeleri ve led ışıklandırmaları ile gece büyük dikkat çeken bu yılbaşı çam ağacına ise, yılbaşına daha 15 gün varken turistlerin gözdesi oldu. Çekilen fotoğrafların yerli, yabancı turistlerce sosyal medyada paylaşılarak şehrin tanıtımına güzel bir katkı olduğu aktarıldı. Ancak Edirneliler, kentin vitrini olan Saraçlar Caddesi’nin bu tip yılbaşı süsleri, etkinlikleri ile sosyal medyada konuşulması için daha ekstra katkılar olması gerektiğini belirtti. Bazı analizciler ise büyük AVM’lerin bu tür etkinlikleri çok iyi değerlendirerek hem müşteri çekimi, hem fotoğraflarla sosyal medyada tanıtımın yüksek derecede etkili olduğunu belirtti. Edirne’nin 500 yıllık AVM’si Ali Paşa Çarşısı’nın da Saraçlar Caddesi’nde olması ve bu tür etkinliklerin büyük AVM’lere karşı ekonomik savaş veren yerli esnafı kalkındırmak ve çarşıyı hareketlendirmek adına, etkili olması için üstüne düşülmesi gerektiği söylendi.