Edirne Valiliği toplantı salonunda düzenlenen imza töreninde gazetecilere açıklamalarda bulunan Edirne İl Sağlık Müdürü Uzm Dr. İshak Yıldırım, Enez’de acil sağlık hizmetleri istasyonuna ihtiyaç olduğunu söyledi. Yıldırım, “Bağışçımız Cavit Bey bu konuda gönüllü oldu. Eski hastanemizin bahçesinde arsası bakanlığımıza tahsisli olan bölgede bir acil sağlık hizmetleri istasyonu yapma kararı verdik. Bunun protokolü için toplandık. İnşallah Enez’e 7’24 hizmet veren güzel bir acil sağlık istasyonu kazandırmış olacağız.” Diye konuştu.
Enez Kaymakamı Alperen Göktaş ise bağışcı olan Eser ailesine teşekkür etti. Göktaş, “Enez’imizin ihtiyacı bulunan bir kamu binasını protokole istinaden kavuşturuyoruz. Desteklerinden dolayı valimiz, il sağlık müdürümüz ve gönüllümüz eser ailesine teşekkür ediyoruz. Hayırlı uğurlu olsun.” İfadelerini kullandı.
30 yıldan beri ticaretle uğraştığını belirten bağışçı Cavit Eser, “Çevremizde de birkaç arkadaşımız bu şekilde yatırımlar yaptı. Onlardan feyiz alarak Enez’deki bu eksikliğe destek olmak istedik. Kaymakamımıza danıştık. O da gerekli girişimleri yaptı. İl sağlık Müdürlüğümüz de yer tahsisinde bize yardımcı oldu. Biz de ailemiz adına abimin adını taşıyan böyle bir sağlık istasyonu yapmaya karar verdik. İnşallah hayırlısı olsun.” Şeklinde konuştu.
Edirne Valisi Ekrem Canalp, özellikle yaz aylarında Enez’in nüfusunun arttığını belirtti. Kurulacak istasyonun konumu ile ilgili bilgi veren Canalp, hem sahildeki hem de merkezdeki hastalara hızlı bir şekilde ulaşacaklarını ifade etti. Canalp, “Özellikle acil sağlık hizmetlerinde en önemli konu yardım talebi geldiği andan itibaren en hızlı ve seri şekilde ambulanslarımızın istenilen bölgeye ulaşır olmasıdır. Bu kentsel alanlar için olduğu kadar kırsal alanlar için de aynı şekilde önemlidir. Biz Edirne’mizin her yerinde acil sağlık hizmetlerimizi hızlı ve seri şekilde vakalara ulaşabilecek kapasitede tutmaya özen gösteriyoruz. Bunun için de sürekli ambulanslarımızı yeniliyor, bu kapasiteyi diri ve canlı tutuyoruz. Bunların dışında en önemli konu da istasyonların iyi bir yayılım göstermesidir. Belli yakınlıkta İstasyonların sayısı yeterli olmazsa bu sefer daha fazla yol yapmadan kaynaklanan gecikmeler olabiliyor. İhtiyaç olduğu zaman en hızlı şekilde çalışmasını istiyoruz bunun için de çabalıyoruz. Acil çağrı hizmetleri istasyonlarına bu şekilde ehemmiyet veriyor olmamızın sebebi budur. Enez’de de bu çok bariz bir ihtiyaçtı. Özellikle yaz döneminde nüfus çok yüksek rakamlara ulaşıyor. Bu kuracağımız istasyon ile verilecek hizmetlerin hız ve kalitesi artacaktır. Tam kaymakamlık binasının yakınında olan bu nokta Enez’in tam merkezinde olan bir yerdir. Bu konumda hem sahildeki hem de merkezdeki vakalara çok hızlı ve seri şekilde müdahale edebilecek bir kapasiteyi de ortaya koymuş olacağız. Hayırsever iş adamlarımız Keşan ve Uzunköprü’de olduğu gibi Enez’de de kurulmasına öncülük ediyorlar. Cavit Bey yıllardan beri ticaretle uğraşıyorlar e bunun keyfini abilerinin de adını yaşatacakları bu şekilde bir merkez ile taçlandırmış oluyorlar. Hayırlı olmasını temenni ediyorum.” Açıklamasında bulundu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Enez Kaymakamı Alperen Göktaş ise bağışcı olan Eser ailesine teşekkür etti. Göktaş, “Enez’imizin ihtiyacı bulunan bir kamu binasını protokole istinaden kavuşturuyoruz. Desteklerinden dolayı valimiz, il sağlık müdürümüz ve gönüllümüz eser ailesine teşekkür ediyoruz. Hayırlı uğurlu olsun.” İfadelerini kullandı.
30 yıldan beri ticaretle uğraştığını belirten bağışçı Cavit Eser, “Çevremizde de birkaç arkadaşımız bu şekilde yatırımlar yaptı. Onlardan feyiz alarak Enez’deki bu eksikliğe destek olmak istedik. Kaymakamımıza danıştık. O da gerekli girişimleri yaptı. İl sağlık Müdürlüğümüz de yer tahsisinde bize yardımcı oldu. Biz de ailemiz adına abimin adını taşıyan böyle bir sağlık istasyonu yapmaya karar verdik. İnşallah hayırlısı olsun.” Şeklinde konuştu.
Edirne Valisi Ekrem Canalp, özellikle yaz aylarında Enez’in nüfusunun arttığını belirtti. Kurulacak istasyonun konumu ile ilgili bilgi veren Canalp, hem sahildeki hem de merkezdeki hastalara hızlı bir şekilde ulaşacaklarını ifade etti. Canalp, “Özellikle acil sağlık hizmetlerinde en önemli konu yardım talebi geldiği andan itibaren en hızlı ve seri şekilde ambulanslarımızın istenilen bölgeye ulaşır olmasıdır. Bu kentsel alanlar için olduğu kadar kırsal alanlar için de aynı şekilde önemlidir. Biz Edirne’mizin her yerinde acil sağlık hizmetlerimizi hızlı ve seri şekilde vakalara ulaşabilecek kapasitede tutmaya özen gösteriyoruz. Bunun için de sürekli ambulanslarımızı yeniliyor, bu kapasiteyi diri ve canlı tutuyoruz. Bunların dışında en önemli konu da istasyonların iyi bir yayılım göstermesidir. Belli yakınlıkta İstasyonların sayısı yeterli olmazsa bu sefer daha fazla yol yapmadan kaynaklanan gecikmeler olabiliyor. İhtiyaç olduğu zaman en hızlı şekilde çalışmasını istiyoruz bunun için de çabalıyoruz. Acil çağrı hizmetleri istasyonlarına bu şekilde ehemmiyet veriyor olmamızın sebebi budur. Enez’de de bu çok bariz bir ihtiyaçtı. Özellikle yaz döneminde nüfus çok yüksek rakamlara ulaşıyor. Bu kuracağımız istasyon ile verilecek hizmetlerin hız ve kalitesi artacaktır. Tam kaymakamlık binasının yakınında olan bu nokta Enez’in tam merkezinde olan bir yerdir. Bu konumda hem sahildeki hem de merkezdeki vakalara çok hızlı ve seri şekilde müdahale edebilecek bir kapasiteyi de ortaya koymuş olacağız. Hayırsever iş adamlarımız Keşan ve Uzunköprü’de olduğu gibi Enez’de de kurulmasına öncülük ediyorlar. Cavit Bey yıllardan beri ticaretle uğraşıyorlar e bunun keyfini abilerinin de adını yaşatacakları bu şekilde bir merkez ile taçlandırmış oluyorlar. Hayırlı olmasını temenni ediyorum.” Açıklamasında bulundu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





