Son zamanlarda sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımlarda hayvanların insan hayatına verdiği önemi çabası anlatılırken Edirne’de yaşanan kedi zehirlenmeleri insanların hayvanlara yaptığı zulmü gözler önüne serdi. Sabuni Mahallesi’nde yaşanan kedi ölümlerine karşı Edirne Belediye ekipleri olay yerinde bulunan kedileri toplayarak inceleme başlattı.
Kedilerin zehirlendiği düşünülen bölgeye gelerek açıklamalarda bulunan Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan'ın danışmanı Olcay Bakkalcı, “Geldiğimizde birçok kedinin ölüm sebebini tam olarak bilmesek de zehirlenme şüphesi üzerinde duruyoruz. Kimisi çürümüş kimisi yeni ölmüş. Toplu kedi ölümüyle karşı karşıyayız. Tahliller neticesinde ölüm sebeplerinin ne olduğu anlaşılacak. Araştırmanın sonucunda yeniden bir açıklama yapacağız.” Dedi.
“TOPLU KEDİ ÖLÜMÜYLE KARŞI KARŞIYAYIZ”
Edirne Belediye Başkan Danışmanı Bakkalcı, birçok kedinin ölüm sebebini tam olarak bilmese de zehirlenme şüphesi üzerinde durulduğunu söyledi. Bakkalcı, “Bir vatandaşımızın telefonuyla ben de olay yerine geldim. Geldiğimizde birçok kedinin ölüm sebebini tam olarak bilmesek de zehirlenme şüphesi üzerinde duruyoruz. Kimi çürümüş kimi yeni ölmüş. Toplu kedi ölümüyle karşı karşıyayız. Tahliller neticesinde ölüm sebeplerinin ne olduğu anlaşılacak. Araştırmanın sonucunda yeniden bir açıklama yapacağız. 8 tane kedi ölmüştü içinde yavru olan kediler de var. Gerekli incelemeler hemen başlayacaktır. Kendi düşüncem; bazı komşular köpekler boğuyor kedileri dediler ama burası kedilerin kendilerini koruyabileceği bir alan köpekler tarafından boğulduklarını düşünmüyorum. Net bir şey demek mümkün değil.” İfadelerini kullandı.
“HAYVAN DOSTLARIMIZ İNSANLARI KURTARMAK İÇİN İZMİR’DE MÜCADELE VERİYOR”
Sabuni Mahallesi Muhtarı Aykut Yaman, Kedi zehirlenmesi konusunda olayın takipçisi olarak yapanların gerekli cezayı almasını için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi. Sabuni Mahallesi Muhtarı Yaman, “Hayvanların bildiğimiz kadarıyla kişi ve kişiler tarafından zehirlendiğini gözlemledik. Vahşice bir durum. Hayvan dostlarımız insanları kurtarmak için İzmir’de mücadele veriyor. Hayvanlar insanlarımızı kurtarmaya çalışıyor. Burada hayvanlarımızın zehirlenmesini öldürülmesini üzüntüyle karşıladık. Sabuni Mahallesi muhtarı olarak üzüntümü dile getiriyorum. Böyle durumların olmaması için elimizden geleni yapacağız. Gereken mercilere bildirip bu olayı kim yaptıysa ceza almalarını sağlayacağız.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)
Kedilerin zehirlendiği düşünülen bölgeye gelerek açıklamalarda bulunan Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan'ın danışmanı Olcay Bakkalcı, “Geldiğimizde birçok kedinin ölüm sebebini tam olarak bilmesek de zehirlenme şüphesi üzerinde duruyoruz. Kimisi çürümüş kimisi yeni ölmüş. Toplu kedi ölümüyle karşı karşıyayız. Tahliller neticesinde ölüm sebeplerinin ne olduğu anlaşılacak. Araştırmanın sonucunda yeniden bir açıklama yapacağız.” Dedi.
“TOPLU KEDİ ÖLÜMÜYLE KARŞI KARŞIYAYIZ”
Edirne Belediye Başkan Danışmanı Bakkalcı, birçok kedinin ölüm sebebini tam olarak bilmese de zehirlenme şüphesi üzerinde durulduğunu söyledi. Bakkalcı, “Bir vatandaşımızın telefonuyla ben de olay yerine geldim. Geldiğimizde birçok kedinin ölüm sebebini tam olarak bilmesek de zehirlenme şüphesi üzerinde duruyoruz. Kimi çürümüş kimi yeni ölmüş. Toplu kedi ölümüyle karşı karşıyayız. Tahliller neticesinde ölüm sebeplerinin ne olduğu anlaşılacak. Araştırmanın sonucunda yeniden bir açıklama yapacağız. 8 tane kedi ölmüştü içinde yavru olan kediler de var. Gerekli incelemeler hemen başlayacaktır. Kendi düşüncem; bazı komşular köpekler boğuyor kedileri dediler ama burası kedilerin kendilerini koruyabileceği bir alan köpekler tarafından boğulduklarını düşünmüyorum. Net bir şey demek mümkün değil.” İfadelerini kullandı.
“HAYVAN DOSTLARIMIZ İNSANLARI KURTARMAK İÇİN İZMİR’DE MÜCADELE VERİYOR”
Sabuni Mahallesi Muhtarı Aykut Yaman, Kedi zehirlenmesi konusunda olayın takipçisi olarak yapanların gerekli cezayı almasını için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi. Sabuni Mahallesi Muhtarı Yaman, “Hayvanların bildiğimiz kadarıyla kişi ve kişiler tarafından zehirlendiğini gözlemledik. Vahşice bir durum. Hayvan dostlarımız insanları kurtarmak için İzmir’de mücadele veriyor. Hayvanlar insanlarımızı kurtarmaya çalışıyor. Burada hayvanlarımızın zehirlenmesini öldürülmesini üzüntüyle karşıladık. Sabuni Mahallesi muhtarı olarak üzüntümü dile getiriyorum. Böyle durumların olmaması için elimizden geleni yapacağız. Gereken mercilere bildirip bu olayı kim yaptıysa ceza almalarını sağlayacağız.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)





