Edirne’nin Meriç ilçesinde “Güvenli Yaşam ve İletişim” semineri düzenlendi. Seminerde doğru bilgiye ulaşma yolları, sağlıklı arkadaşlık ilişkileri kurma, güçlü iletişim becerileri geliştirme gibi konular ele alındı.
Edirne Emniyet Müdürlüğü ekiplerince kent genelinde bilinçlendirici seminerler devam ediyor. Meriç ilçesinde düzenlenen “Güvenli Yaşam ve İletişim” seminerinde İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri öğrencilerle buluştu.
Meriç Çok Programlı Anadolu Lisesi ve Küplü Şehit Sercan Fidan Anadolu Lisesi öğrencileri katıldığı Meriç Kaymakamlığı Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen seminerde doğru bilgiye ulaşma yolları, sağlıklı arkadaşlık ilişkileri kurma, güçlü iletişim becerileri geliştirme gibi konular ele alındı. Gençlerin karşılaşabileceği riskler konusunda da önemli uyarılar yapıldı.
Ekipler, öğrencilerin olumsuz etkilerden korunması için dikkat etmeleri gereken noktaları aktardı. Büyük bir ilgiyle takip edilen seminerin sonunda öğrenciler, merak ettikleri soruları sorma fırsatı buldu.(Haber : Gülşah AK)





