Yüksel, “Kapalı alanlara göre pazar yerlerimizin daha hijyenik olduğunu düşünüyorum” dedi.
Kapalı alanlar yerine Pazar yerlerinin daha hijyenik olduğunu söyleyen Edirne Manavlar ve Seyyar Satıcılar Odası Başkan Yardımcısı Murat Yüksel, “Korona virüsü tedbirleri kapsamında kapı girişlerine dezenfektan koyduk. Belediyemiz tarafından Pazar yerlerimizi yıkadık. Korona virüsüne karşı ilaçlama yapıldı. Esnaf arkadaşlarımıza eldiven dağıttık. Kapalı AVM’ler yerine pazar yerlerimizin daha hijyenik olduğunu düşünüyorum. Bu uygulama bundan sonra ki haftalarda da bu virüs geçene kadar pazarlarımızda devam edecek. Halkımızın pazara gelmekten yana bir şikayeti, korkusu olmasın. Ama tabii ki halkımızda buna karşı önlemlerini alsın. İsterse maske taksınlar. Gönül rahatlığıyla pazarlarımızda alış verişini yapsınlar. Çünkü burada pazarlarımızda ki sebze ve meyvelerimiz günlük ve taze. Yerli ürünlerdir. Sağlıklı yaşamak için bunları tüketmemiz lazım. Edirne Halkımızı pazarlara bekliyoruz. Biz şimdilik ikinci bir karar kadar devam edeceğiz. Ulus pazarına Bulgar ve Yunan’dan gelen vatandaşlarda oluyor. Onun için önlem alındı. Bizim sebze pazarlarımızda genelde Edirne halkı yani yerli müşterilerimiz geldiği için bunların devam etmesinden şikayet yok. Çarşamba ve Cumartesi pazarlarımız ikinci bir habere kadar kurulacak” dedi.
Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK
Kapalı alanlar yerine Pazar yerlerinin daha hijyenik olduğunu söyleyen Edirne Manavlar ve Seyyar Satıcılar Odası Başkan Yardımcısı Murat Yüksel, “Korona virüsü tedbirleri kapsamında kapı girişlerine dezenfektan koyduk. Belediyemiz tarafından Pazar yerlerimizi yıkadık. Korona virüsüne karşı ilaçlama yapıldı. Esnaf arkadaşlarımıza eldiven dağıttık. Kapalı AVM’ler yerine pazar yerlerimizin daha hijyenik olduğunu düşünüyorum. Bu uygulama bundan sonra ki haftalarda da bu virüs geçene kadar pazarlarımızda devam edecek. Halkımızın pazara gelmekten yana bir şikayeti, korkusu olmasın. Ama tabii ki halkımızda buna karşı önlemlerini alsın. İsterse maske taksınlar. Gönül rahatlığıyla pazarlarımızda alış verişini yapsınlar. Çünkü burada pazarlarımızda ki sebze ve meyvelerimiz günlük ve taze. Yerli ürünlerdir. Sağlıklı yaşamak için bunları tüketmemiz lazım. Edirne Halkımızı pazarlara bekliyoruz. Biz şimdilik ikinci bir karar kadar devam edeceğiz. Ulus pazarına Bulgar ve Yunan’dan gelen vatandaşlarda oluyor. Onun için önlem alındı. Bizim sebze pazarlarımızda genelde Edirne halkı yani yerli müşterilerimiz geldiği için bunların devam etmesinden şikayet yok. Çarşamba ve Cumartesi pazarlarımız ikinci bir habere kadar kurulacak” dedi.
Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK





