İl Sağlık Müdürü Ali Cengiz Kalkan, Edirne Valiliğinin talimatıyla sınırda verilen sağlık hizmetlerine aşılama yaparak devam edildiğini söyledi. Kalkan, “Bu kapsamda 15 yaş altı, yaklaşık 300 çocuğa polio aşısı, KKK dediğimiz aşı ve karma aşı yapıyoruz. Aşılama işlemimiz devam ediyor. Çocukların dışında hamile kadınlarımızdan 5 tanesine de tetanoz aşısı yaptık” dedi. (Haber: Hatice ÖZSOY)
Güncel
Yayınlanma: 09 Mart 2020 - 10:30
Pazarkule'deki çocuklar aşılandı
Edirne’de bulunan sığınmacıların çocuklarına aşı yapıldı. İl sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı’na bağlı sağlık ekipleri tarafından Pazarkule’de sığınmacı olarak bulunan çocuklara polio aşısı, Kızamık, kızamıkçık ve karma aşı yapıldığı bildirildi.
Güncel
09 Mart 2020 - 10:30





