Pehlivanköy İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ali Doğan, 19 yıl 5 ay sürdürdüğü görevinden duygusal bir mesajla ayrıldığını duyurdu.
2006 yılında Pehlivanköy’de göreve başlayan Doğan, 2020-2022 yılları arasında Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürlüğü ile Lüleburgaz İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü görevlerinde de bulundu. Yeniden döndüğü Pehlivanköy’de uzun yıllar hizmet eden Doğan, görev süresini bir veda mesajıyla noktaladı.
Veda mesajında mesai arkadaşlarına, yöneticilere, kurum amirlerine, siyasi parti temsilcilerine, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına, esnafa ve üreticilere teşekkür eden Doğan, “Bu küçük ama şirin ilçede geçirdiğim her gün bana yeni dostluklar, anılar ve bazen hüzünler kattı. Pavli’nin fahri bir hemşehrisi olarak bir kez daha burada çalışmış olmaktan gurur duyduğumu söylemek istiyorum. Hakkınızı helal edin. Sevgiyle kalın” ifadelerini kullandı.
Bakanlık tarafından Havsa İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü görevine atanan Ali Doğan, yeni görevini layıkıyla yerine getirmek için çalışacağını belirterek Pehlivanköy’e veda etti.(Haber:Erkan KARAMAN)





