Ercan BİTTİ
Edirne’nin İstasyon Mahallesi’nde geçen Ocak ayının başında zehirlendikleri tahmin edilen 8 köpek ile 1 kedi telef olmuştu. Boş arazide ölü halde bulunan hayvanlarla ilgili incelemeler sürdürülüyor.
İncelemeler neticesinde köpeklerin yedikleri tavuklardan zehirlendikleri netleşti. Bu konuda bilgiler veren Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Ertuğrul Tanrıkulu, Emniyet Müdürlüğü’nün çalışmalarını sürdürdüğünü belirterek, MOBESE kayıtları ve parmak izleri noktasında çalışmaların sürdüğünü ifade etti. Tanrıkulu, Edirne Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin bu olayı çözeceğine inancının tam olduğunu belirtti.
Yaşanan olayda 3 köpek son anda ölmekten kurtarılmıştı.
Olaydan hemen sonra yapılan nekroskopide iç organlarda kanamalar göze çarpan köpeklerin mideleri kontrol edilince, kanatlı kalıntılarına rastlanılmış ve üzerlerine fare zehri sürüldüğü tahmin ediliyordu.
Olayla ilgili soruşturmanın titizlikle devam ettiği ifade edildi.





