Eğitimde İyi Örnek Uygulamaları çerçevesinde Keşan Ali Kale ve Kardeşleri İlkokulunda "Haftalık Doğum Günü Kutlaması" ile Keşan Paşayiğit İlk/Ortaokulunda "İyi ki Doğdun, İyi ki Bizimlesin" uygulamaları yapılıyor.
Bu uygulamalarda o hafta içinde doğum günü olan öğrenciler tespit edilerek, dijital panolarda duyurusu yapılıyor. Daha sonra küçük hediyelerle ve öğretmeni ile fotoğrafının doğum günü kutlanıyor.
Bu uygulama ile öğrencilerin okula aidiyet duyguları gelişirken, öğrenciler kendini değerli ve özel hissediyor, ayrıca öğrenciler arasındaki iletişim güçleniyor. (Haber Merkezi)
Bu uygulamalarda o hafta içinde doğum günü olan öğrenciler tespit edilerek, dijital panolarda duyurusu yapılıyor. Daha sonra küçük hediyelerle ve öğretmeni ile fotoğrafının doğum günü kutlanıyor.
Bu uygulama ile öğrencilerin okula aidiyet duyguları gelişirken, öğrenciler kendini değerli ve özel hissediyor, ayrıca öğrenciler arasındaki iletişim güçleniyor. (Haber Merkezi)





