Edirne Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü ekipleri, Edirne İl Sağlık Müdürlüğü personellerinin kimlik yenileme işlemlerini çalışma alanlarında gerçekleştirdi.
Sağlık çalışanlarının Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartları yenileme işlemlerinin yerinde hizmet ile sağlık çalışanlarına vefa borçlarını bir nebze de olsa ödeyebilmek için çalıştıklarını dile getiren Edirne Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, “Sağlık çalışanlarımız randevu bulamıyorlar, pandemi dolayısıyla belli aralıklarla randevu veriliyor. Yoğun mesai içerisinde fırsat bulup kimlik kartlarını değiştiremeyeceklerini söylediler. Bizim de gönül borcumuz var bir nebze ödeyebilmek adına önce hastanedeki sağlık çalışanları için daha sonra ambulans başhekimliğine stant açtık şimdi de Edirne İl Sağlık Müdürlüğü’nde görevli personellerimiz için kimlik kartlarını yenilemek için standımızı kurduk. Hem kendilerinin hem eş ve çocuklarının başvurularını alıyoruz. Güzel bir çalışma oluyor. Kimlik kartlarının başvurularını aldıktan sonra onlara güzel küçük hediyeler veriyoruz. Bu vesileyle tekrardan çok çok teşekkür ediyorum pandeminin kahramanı olan sağlık çalışanlarımıza. Ne yapsak az. Biz başvuruları burada alıyoruz daha sonra Ankara’da basılıyor en fazla 3 iş günü içerisinde teslim ediliyor.” Dedi.
Gerçekleştirilen yenileme hizmetleri kapsamında Edirne İl Sağlık Müdürlüğü’nde çalışan personellerin Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartları yenilendi. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)
Sağlık çalışanlarının Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartları yenileme işlemlerinin yerinde hizmet ile sağlık çalışanlarına vefa borçlarını bir nebze de olsa ödeyebilmek için çalıştıklarını dile getiren Edirne Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, “Sağlık çalışanlarımız randevu bulamıyorlar, pandemi dolayısıyla belli aralıklarla randevu veriliyor. Yoğun mesai içerisinde fırsat bulup kimlik kartlarını değiştiremeyeceklerini söylediler. Bizim de gönül borcumuz var bir nebze ödeyebilmek adına önce hastanedeki sağlık çalışanları için daha sonra ambulans başhekimliğine stant açtık şimdi de Edirne İl Sağlık Müdürlüğü’nde görevli personellerimiz için kimlik kartlarını yenilemek için standımızı kurduk. Hem kendilerinin hem eş ve çocuklarının başvurularını alıyoruz. Güzel bir çalışma oluyor. Kimlik kartlarının başvurularını aldıktan sonra onlara güzel küçük hediyeler veriyoruz. Bu vesileyle tekrardan çok çok teşekkür ediyorum pandeminin kahramanı olan sağlık çalışanlarımıza. Ne yapsak az. Biz başvuruları burada alıyoruz daha sonra Ankara’da basılıyor en fazla 3 iş günü içerisinde teslim ediliyor.” Dedi.
Gerçekleştirilen yenileme hizmetleri kapsamında Edirne İl Sağlık Müdürlüğü’nde çalışan personellerin Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartları yenilendi. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)





