6-7-8 Ekim’de düzenlenen Edirne Müzik Festivalinin ilk sanatçısı Zeynep Bastık oldu. Sahneye çıkan Bastık, söylediği şarkılarla Edirneli vatandaşlara keyif dolu anlar yaşattı.
Organizasyon sahibi Aziz Gül ise gazetecilere yaptığı açıklamada, girişlerde hes kodu ve aşı kartı sorduklarını söyledi. Zeynep Bastık’ın ilerleyen zamanlarda yeniden Edirne’de konser vermesi için çalışma yapacaklarını kaydeden Gül, “Aziz Gül; “İlk defa Edirne’de pandemi sonrasında bir konser gerçekleştirilecek. Öncelikle aşı kartı ve PCR testi şartımız var konser alanına girişlerde. Bunların yanında aynı zamanda hes kodu sorgulaması da yapıyoruz. Kesinlikle bu konuda taviz vermiyoruz. Konserlerimiz 3 gün daha devam edecek. Zeynep Bastık ile görüştüğümüzde ilk defa Edirne’ye gelmenin heyecanı yaşadığını belirtti. Edirne ciğerini tattı. Edirnemizin kendine özgü kültürel yiyeceklerinden ikram etti. Çok beğendiğini söyledi. Tekrardan Edirne’de başka konserler vermek istediğini söyledi biz de daha sonra yeniden Zeynep hanımı sevenleriyle buluşturmak için çalışmalar düzenleyeceğiz.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





