Edirne'de Muharrem ayı dolayısıyla hayırseverlerin destekleriyle hazırlanan aşureler vatandaşlara dağıtıldı. Edirne Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından Saraçlar Caddesi'nde gerçekleştirilen etkinlikte bin kişilik aşure ikram edilirken, vatandaşlara dağıtıldı.
Yoğun ilgi gören etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelen Edirne Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, vakfın sosyal dayanışmayı güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürdüğünü söyledi.
Hayırseverlerin katkılarıyla hazırlanan bin kişilik aşurenin kent sakinleriyle buluşturulduğunu belirten Subaşı, bu anlamlı organizasyona destek veren tüm bağışçılara teşekkür etti.
Vakfın yıl boyunca çeşitli sosyal yardım faaliyetlerini sürdürdüğünü ifade eden Subaşı, her hafta cuma günleri gerçekleştirilen "Gönül Sofrası" programının da hayırseverlerin katkılarıyla devam ettiğini kaydetti. Yapılan bağışların aşevinde hazırlanarak ihtiyaç sahiplerine ve vatandaşlara ulaştırıldığını dile getirdi.
Etkinliğe destek veren hayırseverlerden Pınar Ersaçmış da organizasyonda emeği bulunan Edirne Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı çalışanları ile gönüllülere teşekkür ederek, bu tür dayanışma faaliyetlerinin toplumsal birlik ve beraberliği güçlendirdiğini ifade etti.
Saraçlar Caddesi'nde gerçekleştirilen aşure ikramına Edirne Baro Başkanı Gökhan Karakoç, Edirne Emniyet Müdürü Muhittin Ayhan, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Harun Tohumcu, Edirne Tarım ve Orman Müdürü İslam Köse, Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Cenk Ergüden, Edirne Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Tezcan Fidan ile mahalle muhtarları da katıldı.(Haber: Gülşah AK)





