Aplikasyon içinde 150 tane işletme ve 500 tane tarihi ve kültürel yerin tarihçesi, fotoğrafları ve adres bilgisinin olduğunu söyleyen İnci, “Mobil aplikasyonumuzu indirmek isteyenler Bulgaristan-Türkiye yazarak apple store’dan indirebilecek. Edirne turizmine çok ciddi katkı sağlayacağını düşünüyorum. Zaman içerisinde yeni açılan işletmeler oldukça tarihi yeni keşifler oldukça bizim mobil aplikasyonumuz güncellenerek devam edecek.” şeklinde konuştu.
Edirne Genç İşadamları Derneği (EGİAD) Başkanı Hakan İnci, kentte bulunan bir otelde EGİAD ve Euro Club Women Derneği işbirliğiyle hayata geçirilen mobil aplikasyon ile ilgili basın açıklaması düzenledi. Aplikasyonu internet ortamında kolayca indirilebileceğini ifade eden EGİAD başkanı Hakan İnci, bu uygulamanın Edirne turizmine büyük katkı sağlayacağını belirtti. İnci, “Şu anda apple store’dan mobil aplikasyonumuzu indirebiliyorsunuz. Bu aplikasyonda çeşmesinden tutun kilisesine Selimiye’den Kırkpınar’a kadar her türlü önemli noktalarımızın ile ilgili mobil aplikasyonumuz hazır güncellemesi bu ay sonunda bitecek bu ay sonu itibariyle Edirne’mizde 150 tane işletme ve 500 tane tarihi ve kültürel yer hem fotoğrafları, hem açıklamaları hem de ulaşım yollarıyla halkımızın ve tüm Türkiye’nin hizmetine girmiş olacak. Akabinde yanbol ile ilgili benzer şeyler yapıldı. Mobil aplikasyonumuzu indirmek isteyenler Bulgaristan-Türkiye yazarak apple store’dan indirebilecek. Edirne Turizmine çok ciddi katkı sağlayacağını düşünüyorum. Zaman içerisinde yeni açılan işletmeler oldukça tarihi yeni keşifler oldukça bizim mobil aplikasyonumuz güncellenerek devam edecek. Biz bunu dernek olarak sağlayacağız. Belki ilerleyen dönemlerde Kültür ve Turizm Müdürlüğümüz ile işbirliği yaparak onların uhtesinde de sürdürebiliriz. Bununla ilgili görüşmelerimiz devam ediyor. Burada ciddi bir yatırım ciddi bir emek var. Bunun boşa gitmemesi lazım yaşayabilmesini çok önemsiyoruz.” Diye konuştu.
“İSTEDİKLERİ ZAMAN DESTEK VERMEYE HAZIRIZ”
İş insanlarına çağrıda bulunan İnci, özel işletmelerinde hibe alabileceğini söyledi. Dernek olarak iş insanlarına istedikleri takdirde destek verebileceklerini vurgulayan İnci, “ İş insanı arkadaşlarıma bir çağrıda bulunmak istiyorum; yeni Bulgaristan-Türkiye sınır ötesi döneminde artık özel işletmelerde hibe alabilecekler. Otel sahibi, Restoran sahibi ve ya farklı bir üretim yapan fabrika sahibi o açılacak başlıklar konusunda aktivitesi varsa hibe alabilecek. Kendi tesisini yenileme şansını ve ya yaptığı işi daha iyi yapabilme geliştirme şansı yakalayacak. Birçok iş insanı arkadaşımızın altyapı çalışmasını yapması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle vergi borcu, sigorta borcu varsa onları yapılandırmalarını yoksa da zaten başvuru dönemi borcu yoktur kağıtları istenecek ve özellikle de şu anda beyin fırtınası yaparak kendi işleriyle ilgili ne geliştirebilirler, işlerini geleceğe yönelik nerde görüyorlar. O gördükleri hedefe ulaşabilmeleri için ne kadar bir finans lazım yani kendi yapacakları yatırımların bir hikayesini araştırmalarını öneriyorum. Bu çağrı çıktıktan sonra insanlar ya bu neydi diye düşünmesinler. Bu konu hakkında arkadaşlarımızdan bilgi almak isteyen olursa da bizim derneğimiz vasıtasıyla bana da ulaşabilirler. Bu konu sonuçta belli bir pastanın paylaşımı bu pasta açıklandığında Edirne ve Kırklareli paylaşacak. Biz niye Edirne ve ilçeleri olarak pastadan daha fazla pay almayalım. Niye Edirne halkımıza daha çok daha iyi hizmet verecek imkanlara kavuşmayalım diye düşünüyorum. Dolayısıyla biz bütün iş adamı arkadaşlarımıza istedikleri zaman destek vermeye hazırız.” İfadelerini kullandı.
“BULGARİSTAN’DAN EDİRNE’YE TURİST AKINI BEKLİYORUM”
Pandemi nedeniyle insanların hayat yaşantılarının değiştiğini söyleyen EGİAD başkanı İnci, temmuz ayında Bulgaristan’dan Edirne’ye turist akını beklediğini ifade etti. İnci, “Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Açılan işletmelerimizin pandemiyi hafife alarak çalışmamaları gerekir. Toplumda hafife alma görüyorum. Sanki her şey bitmiş süt liman oldu virüs tamamen kalktı gibi düşünülüyor. Asla öyle değil yakın çevremizde gencecik insanların öldüğünü, birçok insanın ağır hasta olduğunu duyuyoruz. Türkiye'de yine azımsanmayacak kadar vaka sayısı var. Esnafımız da pandemi kurallarına uysunlar, devletin hükümetin denetimi yeterli değil, bireysel tedbir almalıyız. Esnafımızın komşu Yunanistan ve Bulgaristan'dan insanların gelip alış veriş yapmaları yönünde en büyük talepleri var. Aşı olayı ile biraz daha kolaylaştı. Devletler arası da bir takım kolaylıklar geliyor. Temmuz'da Bulgaristan'dan Edirne'ye bir akın bekliyorum. Günde 40 50 otobüs çünkü paraları epey değerli durumda. Onlar kar etmeye geliyor.” dedi.
Dernek olarak isim değişikliğine gidebileceklerini söyleyen İnci, “Tüm dernek ve STK'lar seçimlerini yapacaklar. Derneğimizin de genel kurulu olacak ve isim değişikliği düşünüyoruz. Artık kadınlar da derneğimizde çok aktif olduğundan henüz netleşmese de 'İş İnsanları' gibi bir isim düşünüyoruz.” İfadelerini kullandı.
“EDİRNE'DE İKİNCİ ULUSAL BİR MARKA ÇIKARTMIŞ OLACAĞIZ”
Kendi kurmuş olduğu e-ticaret sitesi ile ilgili bilgi veren EGİAD başkanı Hakan inci şunları söyledi. İnci, “16 aydır evinibizesor.com'u taşıdım taşımaya da devam edeceğim. Bölge toplantıları sonunda 81 ili Edirne'de toplayarak daha büyük bir final toplantısı yapacağım. Şunu çok önemsiyorum biz şu anda birçok konuda evinibizesor.com olarak çözüm üretiyoruz. Miras paylaşımlarında arabuluculuk yapıyoruz. İnsanlar mahkemeye gitmeden bizim verdiğimiz değerlerle sorunlarını çözebiliyor. Onun dışında insanlar ev alıp satarken yanılmamak için çok cüzi miktarlar ödeyerek evlerinin gerçek değerlerini öğreniyorlar. Kurumsal çalışmalarımız var. Bir marka oluşturuyoruz. Olinden sonra Edirne'de ikinci ulusal bir marka çıkartmış olacağız diye düşünüyoruz.” (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Edirne Genç İşadamları Derneği (EGİAD) Başkanı Hakan İnci, kentte bulunan bir otelde EGİAD ve Euro Club Women Derneği işbirliğiyle hayata geçirilen mobil aplikasyon ile ilgili basın açıklaması düzenledi. Aplikasyonu internet ortamında kolayca indirilebileceğini ifade eden EGİAD başkanı Hakan İnci, bu uygulamanın Edirne turizmine büyük katkı sağlayacağını belirtti. İnci, “Şu anda apple store’dan mobil aplikasyonumuzu indirebiliyorsunuz. Bu aplikasyonda çeşmesinden tutun kilisesine Selimiye’den Kırkpınar’a kadar her türlü önemli noktalarımızın ile ilgili mobil aplikasyonumuz hazır güncellemesi bu ay sonunda bitecek bu ay sonu itibariyle Edirne’mizde 150 tane işletme ve 500 tane tarihi ve kültürel yer hem fotoğrafları, hem açıklamaları hem de ulaşım yollarıyla halkımızın ve tüm Türkiye’nin hizmetine girmiş olacak. Akabinde yanbol ile ilgili benzer şeyler yapıldı. Mobil aplikasyonumuzu indirmek isteyenler Bulgaristan-Türkiye yazarak apple store’dan indirebilecek. Edirne Turizmine çok ciddi katkı sağlayacağını düşünüyorum. Zaman içerisinde yeni açılan işletmeler oldukça tarihi yeni keşifler oldukça bizim mobil aplikasyonumuz güncellenerek devam edecek. Biz bunu dernek olarak sağlayacağız. Belki ilerleyen dönemlerde Kültür ve Turizm Müdürlüğümüz ile işbirliği yaparak onların uhtesinde de sürdürebiliriz. Bununla ilgili görüşmelerimiz devam ediyor. Burada ciddi bir yatırım ciddi bir emek var. Bunun boşa gitmemesi lazım yaşayabilmesini çok önemsiyoruz.” Diye konuştu.
“İSTEDİKLERİ ZAMAN DESTEK VERMEYE HAZIRIZ”
İş insanlarına çağrıda bulunan İnci, özel işletmelerinde hibe alabileceğini söyledi. Dernek olarak iş insanlarına istedikleri takdirde destek verebileceklerini vurgulayan İnci, “ İş insanı arkadaşlarıma bir çağrıda bulunmak istiyorum; yeni Bulgaristan-Türkiye sınır ötesi döneminde artık özel işletmelerde hibe alabilecekler. Otel sahibi, Restoran sahibi ve ya farklı bir üretim yapan fabrika sahibi o açılacak başlıklar konusunda aktivitesi varsa hibe alabilecek. Kendi tesisini yenileme şansını ve ya yaptığı işi daha iyi yapabilme geliştirme şansı yakalayacak. Birçok iş insanı arkadaşımızın altyapı çalışmasını yapması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle vergi borcu, sigorta borcu varsa onları yapılandırmalarını yoksa da zaten başvuru dönemi borcu yoktur kağıtları istenecek ve özellikle de şu anda beyin fırtınası yaparak kendi işleriyle ilgili ne geliştirebilirler, işlerini geleceğe yönelik nerde görüyorlar. O gördükleri hedefe ulaşabilmeleri için ne kadar bir finans lazım yani kendi yapacakları yatırımların bir hikayesini araştırmalarını öneriyorum. Bu çağrı çıktıktan sonra insanlar ya bu neydi diye düşünmesinler. Bu konu hakkında arkadaşlarımızdan bilgi almak isteyen olursa da bizim derneğimiz vasıtasıyla bana da ulaşabilirler. Bu konu sonuçta belli bir pastanın paylaşımı bu pasta açıklandığında Edirne ve Kırklareli paylaşacak. Biz niye Edirne ve ilçeleri olarak pastadan daha fazla pay almayalım. Niye Edirne halkımıza daha çok daha iyi hizmet verecek imkanlara kavuşmayalım diye düşünüyorum. Dolayısıyla biz bütün iş adamı arkadaşlarımıza istedikleri zaman destek vermeye hazırız.” İfadelerini kullandı.
“BULGARİSTAN’DAN EDİRNE’YE TURİST AKINI BEKLİYORUM”
Pandemi nedeniyle insanların hayat yaşantılarının değiştiğini söyleyen EGİAD başkanı İnci, temmuz ayında Bulgaristan’dan Edirne’ye turist akını beklediğini ifade etti. İnci, “Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Açılan işletmelerimizin pandemiyi hafife alarak çalışmamaları gerekir. Toplumda hafife alma görüyorum. Sanki her şey bitmiş süt liman oldu virüs tamamen kalktı gibi düşünülüyor. Asla öyle değil yakın çevremizde gencecik insanların öldüğünü, birçok insanın ağır hasta olduğunu duyuyoruz. Türkiye'de yine azımsanmayacak kadar vaka sayısı var. Esnafımız da pandemi kurallarına uysunlar, devletin hükümetin denetimi yeterli değil, bireysel tedbir almalıyız. Esnafımızın komşu Yunanistan ve Bulgaristan'dan insanların gelip alış veriş yapmaları yönünde en büyük talepleri var. Aşı olayı ile biraz daha kolaylaştı. Devletler arası da bir takım kolaylıklar geliyor. Temmuz'da Bulgaristan'dan Edirne'ye bir akın bekliyorum. Günde 40 50 otobüs çünkü paraları epey değerli durumda. Onlar kar etmeye geliyor.” dedi.
Dernek olarak isim değişikliğine gidebileceklerini söyleyen İnci, “Tüm dernek ve STK'lar seçimlerini yapacaklar. Derneğimizin de genel kurulu olacak ve isim değişikliği düşünüyoruz. Artık kadınlar da derneğimizde çok aktif olduğundan henüz netleşmese de 'İş İnsanları' gibi bir isim düşünüyoruz.” İfadelerini kullandı.
“EDİRNE'DE İKİNCİ ULUSAL BİR MARKA ÇIKARTMIŞ OLACAĞIZ”
Kendi kurmuş olduğu e-ticaret sitesi ile ilgili bilgi veren EGİAD başkanı Hakan inci şunları söyledi. İnci, “16 aydır evinibizesor.com'u taşıdım taşımaya da devam edeceğim. Bölge toplantıları sonunda 81 ili Edirne'de toplayarak daha büyük bir final toplantısı yapacağım. Şunu çok önemsiyorum biz şu anda birçok konuda evinibizesor.com olarak çözüm üretiyoruz. Miras paylaşımlarında arabuluculuk yapıyoruz. İnsanlar mahkemeye gitmeden bizim verdiğimiz değerlerle sorunlarını çözebiliyor. Onun dışında insanlar ev alıp satarken yanılmamak için çok cüzi miktarlar ödeyerek evlerinin gerçek değerlerini öğreniyorlar. Kurumsal çalışmalarımız var. Bir marka oluşturuyoruz. Olinden sonra Edirne'de ikinci ulusal bir marka çıkartmış olacağız diye düşünüyoruz.” (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





