2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Mesleki Çalışma Dönemi çevrim içi yapılan toplantıyla başladı. Edirne İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer'in öğretmenlere hitaplarıyla başlayan 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Mesleki Çalışma Dönemi açılışını Edirne merkez ilçe okulu Edirne 75. Yıl İlkokulunda takip etti.
Açılış toplantısının ardından okulun öğretmenler kurulu toplantısına katılan İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı 2021-2022 yeni Eğitim-Öğretim yılının hayırlı olması temennisinde bulundu. (Haber Merkezi)
Açılış toplantısının ardından okulun öğretmenler kurulu toplantısına katılan İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı 2021-2022 yeni Eğitim-Öğretim yılının hayırlı olması temennisinde bulundu. (Haber Merkezi)





