İYİ Parti Edirne İl Başkanı Ekrem Demir, yaptığı yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
“Memurlara yapılan 3+3 zam kabul edilir değil. Memurlar; gıda ürünleri olsalardı maaşlarına bakın kaç para zam yapılacaktı.Benim esas merakım 2021 yılı için ‘yüzde 3+3’ zam için anlaşan iktidar yanlısı memur sendikası yöneticileri nasıl çıkacak sokağa? Sendika başkanları ve yöneticileri yağlı ballı maaşları alırken, üyelerinizin maaşı için hangi eylemi yaptınız?Koltuklarınızda rahat mısınız? Birçok gıda malzemesine yüzde 110’a varan zamlar geldi.
Türkiye’de 7 milyon kişiyi ilgilendiren asgari ücrete ilişkin karar açıklandı. 2021 yılında uygulanacak asgari ücret yüzde 21,56 oranında zamlanarak 2 bin 324 TL’den 2 bin 825,90 TL’yeçıktı. Helalı hoş olsun. Keşke daha fazla verilseydi. Çalışanlar daha fazlasını hak ediyor. Zaten salgın döneminde hükümet sosyal devlet anlayışında sınıfta kalmıştır.
Benim esas merakım 2021 yılı için ‘yüzde 3+3’ zam için anlaşan memur sendikaları yöneticileri sokağa nasıl çıkacak! Memurlar için En azından iyileştirme açısından yüzde 21 zam isteyebileceklermi.
Hâlbuki memur değil de gıda malzemesi olsalardı sadece bu yıl için ‘yüzde 110’ zam alacaklardı.
Yazıktır, ayıptır, günahtır! Milletinize bu kadar yabancı olmanızın sebebini anlamakta güçlük çekiyorum. Anlaşılan o ki millet ekonomik olarak ta Allah emanet.
Aziz milletimiz sabredin. Yalnız değilsiniz. Bu karanlığın ardından güneş muhakkak doğacaktır. Hep beraber İYİ ve güneşli günlerimizi yakında hep beraber görüp yaşayacağız inşallah.” (Haber Merkezi)
“Memurlara yapılan 3+3 zam kabul edilir değil. Memurlar; gıda ürünleri olsalardı maaşlarına bakın kaç para zam yapılacaktı.Benim esas merakım 2021 yılı için ‘yüzde 3+3’ zam için anlaşan iktidar yanlısı memur sendikası yöneticileri nasıl çıkacak sokağa? Sendika başkanları ve yöneticileri yağlı ballı maaşları alırken, üyelerinizin maaşı için hangi eylemi yaptınız?Koltuklarınızda rahat mısınız? Birçok gıda malzemesine yüzde 110’a varan zamlar geldi.
Türkiye’de 7 milyon kişiyi ilgilendiren asgari ücrete ilişkin karar açıklandı. 2021 yılında uygulanacak asgari ücret yüzde 21,56 oranında zamlanarak 2 bin 324 TL’den 2 bin 825,90 TL’yeçıktı. Helalı hoş olsun. Keşke daha fazla verilseydi. Çalışanlar daha fazlasını hak ediyor. Zaten salgın döneminde hükümet sosyal devlet anlayışında sınıfta kalmıştır.
Benim esas merakım 2021 yılı için ‘yüzde 3+3’ zam için anlaşan memur sendikaları yöneticileri sokağa nasıl çıkacak! Memurlar için En azından iyileştirme açısından yüzde 21 zam isteyebileceklermi.
Hâlbuki memur değil de gıda malzemesi olsalardı sadece bu yıl için ‘yüzde 110’ zam alacaklardı.
Yazıktır, ayıptır, günahtır! Milletinize bu kadar yabancı olmanızın sebebini anlamakta güçlük çekiyorum. Anlaşılan o ki millet ekonomik olarak ta Allah emanet.
Aziz milletimiz sabredin. Yalnız değilsiniz. Bu karanlığın ardından güneş muhakkak doğacaktır. Hep beraber İYİ ve güneşli günlerimizi yakında hep beraber görüp yaşayacağız inşallah.” (Haber Merkezi)





