Edirne Tarım ve Orman Müdürü İslam Köse, tohum desteği verilen üreticiyle biçerdövere binerek çeltik hasadı yaptı.
İl Tarım ve Orman Müdürü İslam Köse, tohum desteği sağlanan üreticilerden Ersan Fırtına’nın tarlasına giderek çeltik hasadına katıldı.
Köse, üreticiyle birlikte biçerdövere binerek hasat yaptı. Tarım ve Orman Bakanlığı’nın çiftçilere sunduğu desteklerle üretimin güçlendiğini belirten Köse, “Verilen destekler sayesinde hem üreticimizin emeği karşılık buluyor hem de Edirne’nin tarımsal potansiyeli artıyor” dedi.
Köseye beraberinde Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürü Nadi Aygen eşlik etti.(Haber:Refik USLUY)





