Haber: Hatice ÖZSOY
Restorasyon çalışmalarının bittiğini kaydeden Akmeşe, köprü taşlarının arasındaki malzemenin kuruması için beklediklerini dile getirdi. Akmeşe, Dr. Mehmet Müezzinoğlu köprüsüyle ilgili gelen şikâyetler üzerine, “Oradaki virajlar geçici, ışıklandırma ve yeni bağlantı yolları yapılacak. Bunların hepsi projesi hazırlanmış gerçekleştirilecek şeyler” dedi.
Geçtiğimiz aylarda trafiğe kapatılarak tadilatı yapılmaya başlanan Tarihi Meriç ve Tunca köprülerinde sona gelindiğini söyleyen Akmeşe, taşların arasında kullanılan malzemenin kuruması için 15 günlük bir süreye ihtiyaç olduğunu söyleyerek köprünün ay sonunda trafiğe açılacağını söyledi.
Akmeşe, “Meriç köprüsündeki tadilat bitti. Bu ayın sonuna doğru da açılacak trafiğe tekrardan. Taşların aralarına dökülen malzemenin yaklaşık 15 günlük bir süresi var. Donması ve yerlerine yerleşmesi gerekiyor. Bittiği gibi trafiğe açılamıyor. Çok kısa bir zaman kaldı. Ay sonundan itibaren vatandaşlar tekrar araçlarıyla tarihi Meriç ve Tunca köprülerini kullanabilecekler” dedi.
“MÜEZZİNOĞLU KÖPRÜSÜNÜN BAĞLANTI YOLLARI YAPILACAK”
Dünya üzerindeki en uzun viyadüklerden biri olan Dr. Mehmet Müezzinoğlu köprüsü için ışıklandırma ve keskin virajlarla ilgili şikayetlere cevap veren Akmeşe, araya giren tarihi köprü restorasyonu ve hızlı tren sebebiyle aksamalar yaşandığını en kısa sürede sorunların çözüleceğini söyledi.
Akmeşe, “Dr. Mehmet Müezzinoğlu Köprüsünde Karaağaç’a girerken virajın keskin olması sebebiyle şikâyetler geliyor. Birde Edirne Merkezine gelirken yol daralıyor. Oradaki virajlar geçici, yeni bağlantı yolları yapılacak. Bunların hepsi projesi hazırlanmış gerçekleştirilecek şeyler. Araya tarihi köprülerin tadilatı girdi, hızlı tren projesi girdi derken aksaklıklar oldu. Fakat gündemde olan bir konu en kısa sürede tamamlanacak. Ayrıca ışıklandırmalar içinde aynı şeyler geçerli. Işıklandırmanın olmaması da rahatsız ediyor vatandaşı, diğer sorunlarla ilgili söylediğim gibi. Bunlar böyle kalmayacak tabii ki. Dünya üzerinde yapılan en uzun ikinci viyadük, çok büyük bir proje. Özellikle şahsi araç kullananlar için yeni köprüyü kullanmak daha mantıklı. Tarihi köprülerin yerlerinde taşlar araçları oldukça yıpratıyor çünkü. O köprü olmadığı zaman su baskınlarında insanları tanklarla helikopterlerle aldılar. Şuan yapım aşaması tamamlanmadığı için bazı aksaklıklar sıkıntılar yaşanıyor vatandaş şikâyet ediyor. Köprünün yapılmasıyla bir sürü çözüm oldu, ambulansların su baskını yaşansa da rahatlıkla kullanabileceği bir köprü orası. İletişimin hiçbir zaman kopma ihtimali yok” dedi.
Restorasyon çalışmalarının bittiğini kaydeden Akmeşe, köprü taşlarının arasındaki malzemenin kuruması için beklediklerini dile getirdi. Akmeşe, Dr. Mehmet Müezzinoğlu köprüsüyle ilgili gelen şikâyetler üzerine, “Oradaki virajlar geçici, ışıklandırma ve yeni bağlantı yolları yapılacak. Bunların hepsi projesi hazırlanmış gerçekleştirilecek şeyler” dedi.
Geçtiğimiz aylarda trafiğe kapatılarak tadilatı yapılmaya başlanan Tarihi Meriç ve Tunca köprülerinde sona gelindiğini söyleyen Akmeşe, taşların arasında kullanılan malzemenin kuruması için 15 günlük bir süreye ihtiyaç olduğunu söyleyerek köprünün ay sonunda trafiğe açılacağını söyledi.
Akmeşe, “Meriç köprüsündeki tadilat bitti. Bu ayın sonuna doğru da açılacak trafiğe tekrardan. Taşların aralarına dökülen malzemenin yaklaşık 15 günlük bir süresi var. Donması ve yerlerine yerleşmesi gerekiyor. Bittiği gibi trafiğe açılamıyor. Çok kısa bir zaman kaldı. Ay sonundan itibaren vatandaşlar tekrar araçlarıyla tarihi Meriç ve Tunca köprülerini kullanabilecekler” dedi.
“MÜEZZİNOĞLU KÖPRÜSÜNÜN BAĞLANTI YOLLARI YAPILACAK”
Dünya üzerindeki en uzun viyadüklerden biri olan Dr. Mehmet Müezzinoğlu köprüsü için ışıklandırma ve keskin virajlarla ilgili şikayetlere cevap veren Akmeşe, araya giren tarihi köprü restorasyonu ve hızlı tren sebebiyle aksamalar yaşandığını en kısa sürede sorunların çözüleceğini söyledi.
Akmeşe, “Dr. Mehmet Müezzinoğlu Köprüsünde Karaağaç’a girerken virajın keskin olması sebebiyle şikâyetler geliyor. Birde Edirne Merkezine gelirken yol daralıyor. Oradaki virajlar geçici, yeni bağlantı yolları yapılacak. Bunların hepsi projesi hazırlanmış gerçekleştirilecek şeyler. Araya tarihi köprülerin tadilatı girdi, hızlı tren projesi girdi derken aksaklıklar oldu. Fakat gündemde olan bir konu en kısa sürede tamamlanacak. Ayrıca ışıklandırmalar içinde aynı şeyler geçerli. Işıklandırmanın olmaması da rahatsız ediyor vatandaşı, diğer sorunlarla ilgili söylediğim gibi. Bunlar böyle kalmayacak tabii ki. Dünya üzerinde yapılan en uzun ikinci viyadük, çok büyük bir proje. Özellikle şahsi araç kullananlar için yeni köprüyü kullanmak daha mantıklı. Tarihi köprülerin yerlerinde taşlar araçları oldukça yıpratıyor çünkü. O köprü olmadığı zaman su baskınlarında insanları tanklarla helikopterlerle aldılar. Şuan yapım aşaması tamamlanmadığı için bazı aksaklıklar sıkıntılar yaşanıyor vatandaş şikâyet ediyor. Köprünün yapılmasıyla bir sürü çözüm oldu, ambulansların su baskını yaşansa da rahatlıkla kullanabileceği bir köprü orası. İletişimin hiçbir zaman kopma ihtimali yok” dedi.