Edirne Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, tüm ekiplere kısıtlamadan muaf olma durumunu suistimal edenlerin tespit edilmesi maksadıyla denetimleri artırmaları talimatını verdi.
İl ve ilçe merkezlerinde farklı noktalarda denetimler sıklaştırıldı
İZİN BELGELERİ KONTROL EDİLDİ
Polis ekipleri, Talatpaşa Caddesi'nden yaya olarak geçen 2 kişiyi durdurarak izin belgelerini ve kimliklerini kontrol etti.
İzin belgesi olmayan kişiler "Fırına, alışverişe gidiyorum" gerekçelerini öne sürdü.
İkamet ettikleri mahallenin dışında oldukları belirlenen 2 kişi hakkında tutanak tutuldu.
Ekipler DSİ kavşağında da kısıtlamaya uymayan 4 kişi hakkında işlem yaptı.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri de kentteki kavşaklarda denetim gerçekleştirdi.
İzin belgeleri olan ancak trafik kurallarına uymayan 24 sürücü hakkında çeşitli maddelerden işlem yapıldı.
POLİS EKİPLERİNİN KONTROLLERİ 2 GÜN SÜRDÜ
Edirne'nin Keşan ilçesinde, yeni tip koranavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamındaki sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal ettiği belirlenen kişiler polis ekiplerinin kontrolleri sırasında yakalandı.
Alınan bilgiye göre, polis ekipleri ilçe genelinde sokak, cadde ve meydanlarda sokağa çıkma kısıtlamasıyla ilgili denetimlerde bulundu.
Yapılan kontrollerde kısıtlamayı ihlal ettiği belirlenen 26 kişi ile maske takmadığı tespit edilen 1 kişi hakkında idari işlem yapıldı.
Polsis ekipleri ilçe genelinde belirli noktalarda denetimlerini sürdürüyor. (AA)
İl ve ilçe merkezlerinde farklı noktalarda denetimler sıklaştırıldı
İZİN BELGELERİ KONTROL EDİLDİ
Polis ekipleri, Talatpaşa Caddesi'nden yaya olarak geçen 2 kişiyi durdurarak izin belgelerini ve kimliklerini kontrol etti.
İzin belgesi olmayan kişiler "Fırına, alışverişe gidiyorum" gerekçelerini öne sürdü.
İkamet ettikleri mahallenin dışında oldukları belirlenen 2 kişi hakkında tutanak tutuldu.
Ekipler DSİ kavşağında da kısıtlamaya uymayan 4 kişi hakkında işlem yaptı.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri de kentteki kavşaklarda denetim gerçekleştirdi.
İzin belgeleri olan ancak trafik kurallarına uymayan 24 sürücü hakkında çeşitli maddelerden işlem yapıldı.
POLİS EKİPLERİNİN KONTROLLERİ 2 GÜN SÜRDÜ
Edirne'nin Keşan ilçesinde, yeni tip koranavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamındaki sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal ettiği belirlenen kişiler polis ekiplerinin kontrolleri sırasında yakalandı.
Alınan bilgiye göre, polis ekipleri ilçe genelinde sokak, cadde ve meydanlarda sokağa çıkma kısıtlamasıyla ilgili denetimlerde bulundu.
Yapılan kontrollerde kısıtlamayı ihlal ettiği belirlenen 26 kişi ile maske takmadığı tespit edilen 1 kişi hakkında idari işlem yapıldı.
Polsis ekipleri ilçe genelinde belirli noktalarda denetimlerini sürdürüyor. (AA)





