Altın kemeri almaya geldiğini belirten Gürbüz, “Kırkpınar'a geldik, inşallah 2019'da kazandığım başpehlivanlığı bu sene devam ettirip bu sene de başpehlivan olmak istiyorum. Bunun doğrultusunda hazırlıklarımızı yaptık, çalıştık. Bundan sonrası Allah'ın kısmeti. İnşallah kemer almaya geldim.” Dedi.
Bu yıl 9-10-11 Temmuz tarihleri arasında 660’ıncısı yapılacak olan Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri için pehlivanlar, kentte bulunan Mimar Sinan Spor Salonu’na gelerek kayıtlarını yaptırmaya başladı. Pehlivanlardan, PCR testlerinin negatif olduğuna dair sonuçları ibraz etmeleri istenirken, sporcular bağlı oldukları sikletlerde kuralarını çekti.
Sabah saatlerinde kayıt yaptırmaya başlayan yüzlerce sporcunun arasında Kırkpınar’ın son şampiyonu başpehlivan Ali Gürbüz’de yerini aldı. Kayıt sonrası gazetecilere açıklamalarda bulunan son şampiyon ve başpehlivan Ali Gürbüz, yeniden altın kemeri kazanmak istediğini belirtti. Gürbüz, “Kırkpınar'a 2 sene ara verildi, tekrar 2021 yılında birkaç güreşle başladı. Kırkpınar'a geldik, inşallah 2019'da kazandığım başpehlivanlığı bu sene devam ettirip bu sene de başpehlivan olmak istiyorum. Bunun doğrultusunda hazırlıklarımızı yaptık, çalıştık. Bundan sonrası Allah'ın kısmeti. İnşallah kemer almaya geldim.” Şeklinde konuştu.
“GÜREŞLERİ ÇOK ÖZLEDİK”
Seyirciler ve güreş camiasının güreşleri çok özlediğini belirten Gürbüz, "Gerçekten çok özledik. Hem güreşçiler, hem seyirciler, hem camiada büyük bir özlem vardı. Bu sene başlamasıyla bu özlem bitti. İnşallah bir daha böyle bir olayla karşılaşmayız ve er meydanları pehlivansız kalmaz. Bu yıl gerçekten iyi hazırlandık, hakkımızda hayırlısı olsun.” İfadelerini kullandı.
“KIRKPINAR’IN EN İYİ GÜREŞLERİNİ İZLEYECEĞİZ”
Güreş Federasyon Yağlı Güreş Hakem Kurulu Başkanı Ziya Ünlü, bu sene Kırkpınar tarihinin en iyi güreşlerini izleyeceklerini vurguladı. Yaklaşık 3000 bin sporcunun katılımını beklediklerini ifade eden Ünlü, "Ben şuna inanıyorum ki, 660 yıllık tarihinde Kırkpınar'ın en iyi güreşlerini izleyeceğiz bu sene. Pandemide güreşçiler kızıştı, kendini buraya hazırladılar. Bu yıl süper geçecek güreşler. Pehlivanların arasında şöyle bir deyim vardır; sen bu güreşi bir yıl bırakırsan, bu güreş seni 1 hafta bırakır. 1 ay bırakırsan 1 sene bırakır. Ama pehlivanlarımız iyi hazırlanmışlar, bu son iki güreşlerde bu belli oldu. Kumluca ve Çalı'da, hazır olduklarını belli ettiler. Şu anda hepsi hazır, çok güzel güreşler izleyeceğiz bu sene. Yaklaşık 2500 - 3000 arasında katılım bekliyoruz.” Diye konuştu.
Mimar Sinan Spor Salonu'nda dün başlayan kayıtlar bugün saat 17.00'da sona erecek ve kayıt yaptıran toplam güreşçi sayısı belli olmuş olacak. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Bu yıl 9-10-11 Temmuz tarihleri arasında 660’ıncısı yapılacak olan Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri için pehlivanlar, kentte bulunan Mimar Sinan Spor Salonu’na gelerek kayıtlarını yaptırmaya başladı. Pehlivanlardan, PCR testlerinin negatif olduğuna dair sonuçları ibraz etmeleri istenirken, sporcular bağlı oldukları sikletlerde kuralarını çekti.
Sabah saatlerinde kayıt yaptırmaya başlayan yüzlerce sporcunun arasında Kırkpınar’ın son şampiyonu başpehlivan Ali Gürbüz’de yerini aldı. Kayıt sonrası gazetecilere açıklamalarda bulunan son şampiyon ve başpehlivan Ali Gürbüz, yeniden altın kemeri kazanmak istediğini belirtti. Gürbüz, “Kırkpınar'a 2 sene ara verildi, tekrar 2021 yılında birkaç güreşle başladı. Kırkpınar'a geldik, inşallah 2019'da kazandığım başpehlivanlığı bu sene devam ettirip bu sene de başpehlivan olmak istiyorum. Bunun doğrultusunda hazırlıklarımızı yaptık, çalıştık. Bundan sonrası Allah'ın kısmeti. İnşallah kemer almaya geldim.” Şeklinde konuştu.
“GÜREŞLERİ ÇOK ÖZLEDİK”
Seyirciler ve güreş camiasının güreşleri çok özlediğini belirten Gürbüz, "Gerçekten çok özledik. Hem güreşçiler, hem seyirciler, hem camiada büyük bir özlem vardı. Bu sene başlamasıyla bu özlem bitti. İnşallah bir daha böyle bir olayla karşılaşmayız ve er meydanları pehlivansız kalmaz. Bu yıl gerçekten iyi hazırlandık, hakkımızda hayırlısı olsun.” İfadelerini kullandı.
“KIRKPINAR’IN EN İYİ GÜREŞLERİNİ İZLEYECEĞİZ”
Güreş Federasyon Yağlı Güreş Hakem Kurulu Başkanı Ziya Ünlü, bu sene Kırkpınar tarihinin en iyi güreşlerini izleyeceklerini vurguladı. Yaklaşık 3000 bin sporcunun katılımını beklediklerini ifade eden Ünlü, "Ben şuna inanıyorum ki, 660 yıllık tarihinde Kırkpınar'ın en iyi güreşlerini izleyeceğiz bu sene. Pandemide güreşçiler kızıştı, kendini buraya hazırladılar. Bu yıl süper geçecek güreşler. Pehlivanların arasında şöyle bir deyim vardır; sen bu güreşi bir yıl bırakırsan, bu güreş seni 1 hafta bırakır. 1 ay bırakırsan 1 sene bırakır. Ama pehlivanlarımız iyi hazırlanmışlar, bu son iki güreşlerde bu belli oldu. Kumluca ve Çalı'da, hazır olduklarını belli ettiler. Şu anda hepsi hazır, çok güzel güreşler izleyeceğiz bu sene. Yaklaşık 2500 - 3000 arasında katılım bekliyoruz.” Diye konuştu.
Mimar Sinan Spor Salonu'nda dün başlayan kayıtlar bugün saat 17.00'da sona erecek ve kayıt yaptıran toplam güreşçi sayısı belli olmuş olacak. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





