Aşılamada Türkiye’nin çok iyi bir durumda olduğunu belirten Selim, “Kırkpınar seyircili olacak dün yapılan aşıyı biliyorsunuz. 1 milyon 300 bin kişiye aşı yapıldı. Aşı konusunda çok iyiyiz, burada siyaset yapmak yok aşı konusunda çok iyiyiz. Ben inanıyorum ki bu hükümet bu devlet, sağlık bakanlığı, sağlık çalışanlarımız Kırkpınar’a kadar bu işi bitirirler.” Şeklinde konuştu.
Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri’nin efsane ağası, 11 yıl Kırkpınar ağalığı yapan ve ebedi 3 altın kemerin sahibi olan Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim, Edirne’ye kazandıracağı Kreş ve Gündüz Bakım Evi’nin çalışmalarını yerinde inceledi. Kreş ve Gündüz Bakım Evi’nin Kırkpınar’ın açılışına yetiştirileceğini duyuran Selim, 9-10-11 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 660. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
“EDİRNE’Yİ SEVDİM, BU ESERİ DE SEVDİM”
Kreş ve Gündüz Bakım Evi’nin çalışmalarını yerinde inceleyen Selim, Edirne’ye güzel bir eser kazandırdıklarını söyledi. Ağa Selim, “Bugün Edirne’ye gelme amacımız kreşi Kırkpınar açılışına yetiştirmek. Orada 5-10 günlük bir iş kalmış ama çok hassas bir iş olduğu için güzel bir proje her yerde söylüyorum beğendiğim bir proje. Ben çok okul yaptırdım, çok cami yaptırdım, sağlık ocağı yaptırdım, spor tesisi yaptırdım. Bunun bir ayrıcalığı var bu güzel bir proje hoşuma gitti. Mimarı uçuk bir mimar bir yangın merdiveni yapmış mesela merdiven çok masraflı değişik bir şey zaman alan bir şey İstanbul’dan bir firma yapıyor. İnşallah Kırkpınar’ın açılışında burayı açacağız. Edirne’ye güzel bir eser kazandırmış olduk. Şöyle biz daha öncede heykel yapılırken belediyeye bir kalıcı eser bırakman gerekiyor onun içinde bir miktar para vermiştik ama o kalıcı eser ne oldu nasıl oldu bilmiyorum. Bizimde Edirne’ye gelirken burada bir eserimiz olsun. Belki bir daha yaparız farklı bir şey yaparız. Çünkü Edirne’yi sevdim, bu eseri de sevdim.” Dedi.
“BÜTÜN PEHLİVANLARIN YOLLUKLARINI VERDİM”
Bütün pehlivanlara yolluk yardımı yaptığını ifade eden Selim, pehlivanlara yardımda bulunduklarını söyledi. Selim, “Güreşlere de gittim, güzel bir güreş oldu. Orada bütün pehlivanlar biliyorsunuz 1 seneden beri güreş yapıyorlardı ciddi anlamda kondisyon ve maddi eksiklik vardı. Güreş camiası olur mu olmaz mı diye bekliyordu güzel de oldu. Orada bütün pehlivanların yolluklarını verdim. Recep başkanda vardı, Güreş birliği başkanı da vardı, Antalya büyükşehir belediye başkanı da vardı. Buraya gelen bütün pehlivanlar geriye giderken ağlamayacak biliyorsunuz pehlivanlar yolluk alamıyorlar. Buna Kırkpınar’da dahil Kırkpınar’da çoğu alıyor da dereceye giremeyen yolluk alamıyor. 2 seneden beri pehlivan güreşmemiş dereceye giremeyenler var 2 senenin verdiği gevşeklik diyelim ona yolluk vererek onları sevindirdik. Onlara 300 bin TL civarında bir yardım ettik, pehlivanları sevindirdik.
“BAŞPEHLİVANI CİDDİ ANLAMDA ÖDÜLLENDİRECEĞİM”
Kırkpınar’ın bu sene güzel geçeceğini söyleyen Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri’nin efsane ağası Seyfettin Selim, ilk defa başpehlivan olan güreşçiye hayatını değiştireceği bir ödül vereceğini açıkladı. Selim, “Bu sene Kırkpınar güzel geçecek. Bu sene yeni bir pehlivan çıkarsa Kırkpınar’a onu ciddi anlamda ödüllendireceğim. Mehmet Yeşil’i daha önce ödüllendirmiştim ona araba almıştım, ona daha büyüğünü yapacağım. Daire olabilir, hayatını kurtaracak bir şey olsun. Ama şu ana kadar başpehlivan olanların hiç biri olmayacak, ilk defa başpehlivan olacak. Buradaki pehlivanlar başpehlivanlar olunca hayatının kurtulacağını öğrensin ona göre pehlivanlık yapsın.”
“KIRKPINAR SEYİRCİLİ OLACAK”
Aşılamada Türkiye’nin çok iyi gittiğini söyleyen Kırkpınar’ın efsane ağası Seyfettin Selim, Kırkpınar’ın seyircili olacağını söyledi. Ağa Selim, “Kırkpınar seyircili olacak dün yapılan aşıyı biliyorsunuz. 1 milyon 300 bin kişiye aşı yapıldı. Aşı konusunda çok iyiyiz, burada siyaset yapmak yok aşı konusunda çok iyiyiz. Ben inanıyorum ki bu hükümet bu devlet, sağlık bakanlığı, sağlık çalışanlarımız Kırkpınar’a kadar bu işi bitirirler. Bizim seyircimiz yüzde 95’i 40 yaş ve üstü yani yüzde 5’i 40 yaş altı onu da zaten o zamana kadar 25 yaşa ineceğine inanıyorum bu ayın sonuna kadar. Seyirci olacak olmama şansı yok. Seyirci yok demek sadece siyasi bir görüş. Federasyon öyle diyor, belediye başkanımız öyle diyor demek zorunda ama ben Kırkpınar Ağası olarak benim böyle bir sorumluluğum yok. İnanmıyorum seyircisiz olacağına çünkü gittiğimiz güreşlerde Antalya’da seyirci yok dedik seyirci vardı, Bursa’da seyirci yok dedik dünya seyirci vardı. Tedbir alacağız yine seyircimiz olacak. Bu kadar üst üste olmayabilir ama seyirci olur.” İfadelerini kullandı.
“KIRKPINAR’A HER ZAMAN ADAYIM”
Kırkpınar ağalığına iyi bir aday çıkana kadar çıkana kadar ağalığa aday olmaya devam edeceğini belirten Selim, “Ben Kırkpınar’a her zaman adayım. Edirne’de iyi bir aday çıkana kadar bu işi seven bir adam çıkana kadar ben adayım. Ben Kırkpınar’ı arttırmamamın sebebi iyi bir aday çıksın. Hep söylediğim bir şey var ağalık farklı bir şey sadece Kırkpınar’da ağa olmakla olmuyor. Kreşe verdiğim parayla ben 10 sene ağalık yaparım. İstanbul’da iki tane sağlık ocağı yaptırdım, Kırkpınar ağası olduğumuz için Kırk derslik bir okul yaptırıyoruz onunla 40 sene ağalık yaparım. Amaç burada bu işi seven iyi bir kardeşimiz gelsin, Kırkpınar’a da yakışacak.” Şeklinde konuştu.
AĞA’DAN EDİRNESPOR’A TAM DESTEK
Edirnespor’a maddi destek sağlayacağını söyleyen Selim, “Edirnespor’a destek çıkacağız sponsorluk desteği sağlayacağız. Edirnespor’u da en az 2.Lig’de, 1.Lig’de görmek istiyoruz. Şu anki yönetimi beğeniyorum orada güzel bir ekip var. Edirne’ye sahip çıkan futboldan anlayan bir ekip var. İnşallah ona da bir destek çıkacağız. Bugün onunda protokolünü kulüp başkanıyla beraber imzalayacağız.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Ali KRAMAN)
Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri’nin efsane ağası, 11 yıl Kırkpınar ağalığı yapan ve ebedi 3 altın kemerin sahibi olan Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim, Edirne’ye kazandıracağı Kreş ve Gündüz Bakım Evi’nin çalışmalarını yerinde inceledi. Kreş ve Gündüz Bakım Evi’nin Kırkpınar’ın açılışına yetiştirileceğini duyuran Selim, 9-10-11 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 660. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
“EDİRNE’Yİ SEVDİM, BU ESERİ DE SEVDİM”
Kreş ve Gündüz Bakım Evi’nin çalışmalarını yerinde inceleyen Selim, Edirne’ye güzel bir eser kazandırdıklarını söyledi. Ağa Selim, “Bugün Edirne’ye gelme amacımız kreşi Kırkpınar açılışına yetiştirmek. Orada 5-10 günlük bir iş kalmış ama çok hassas bir iş olduğu için güzel bir proje her yerde söylüyorum beğendiğim bir proje. Ben çok okul yaptırdım, çok cami yaptırdım, sağlık ocağı yaptırdım, spor tesisi yaptırdım. Bunun bir ayrıcalığı var bu güzel bir proje hoşuma gitti. Mimarı uçuk bir mimar bir yangın merdiveni yapmış mesela merdiven çok masraflı değişik bir şey zaman alan bir şey İstanbul’dan bir firma yapıyor. İnşallah Kırkpınar’ın açılışında burayı açacağız. Edirne’ye güzel bir eser kazandırmış olduk. Şöyle biz daha öncede heykel yapılırken belediyeye bir kalıcı eser bırakman gerekiyor onun içinde bir miktar para vermiştik ama o kalıcı eser ne oldu nasıl oldu bilmiyorum. Bizimde Edirne’ye gelirken burada bir eserimiz olsun. Belki bir daha yaparız farklı bir şey yaparız. Çünkü Edirne’yi sevdim, bu eseri de sevdim.” Dedi.
“BÜTÜN PEHLİVANLARIN YOLLUKLARINI VERDİM”
Bütün pehlivanlara yolluk yardımı yaptığını ifade eden Selim, pehlivanlara yardımda bulunduklarını söyledi. Selim, “Güreşlere de gittim, güzel bir güreş oldu. Orada bütün pehlivanlar biliyorsunuz 1 seneden beri güreş yapıyorlardı ciddi anlamda kondisyon ve maddi eksiklik vardı. Güreş camiası olur mu olmaz mı diye bekliyordu güzel de oldu. Orada bütün pehlivanların yolluklarını verdim. Recep başkanda vardı, Güreş birliği başkanı da vardı, Antalya büyükşehir belediye başkanı da vardı. Buraya gelen bütün pehlivanlar geriye giderken ağlamayacak biliyorsunuz pehlivanlar yolluk alamıyorlar. Buna Kırkpınar’da dahil Kırkpınar’da çoğu alıyor da dereceye giremeyen yolluk alamıyor. 2 seneden beri pehlivan güreşmemiş dereceye giremeyenler var 2 senenin verdiği gevşeklik diyelim ona yolluk vererek onları sevindirdik. Onlara 300 bin TL civarında bir yardım ettik, pehlivanları sevindirdik.
“BAŞPEHLİVANI CİDDİ ANLAMDA ÖDÜLLENDİRECEĞİM”
Kırkpınar’ın bu sene güzel geçeceğini söyleyen Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri’nin efsane ağası Seyfettin Selim, ilk defa başpehlivan olan güreşçiye hayatını değiştireceği bir ödül vereceğini açıkladı. Selim, “Bu sene Kırkpınar güzel geçecek. Bu sene yeni bir pehlivan çıkarsa Kırkpınar’a onu ciddi anlamda ödüllendireceğim. Mehmet Yeşil’i daha önce ödüllendirmiştim ona araba almıştım, ona daha büyüğünü yapacağım. Daire olabilir, hayatını kurtaracak bir şey olsun. Ama şu ana kadar başpehlivan olanların hiç biri olmayacak, ilk defa başpehlivan olacak. Buradaki pehlivanlar başpehlivanlar olunca hayatının kurtulacağını öğrensin ona göre pehlivanlık yapsın.”
“KIRKPINAR SEYİRCİLİ OLACAK”
Aşılamada Türkiye’nin çok iyi gittiğini söyleyen Kırkpınar’ın efsane ağası Seyfettin Selim, Kırkpınar’ın seyircili olacağını söyledi. Ağa Selim, “Kırkpınar seyircili olacak dün yapılan aşıyı biliyorsunuz. 1 milyon 300 bin kişiye aşı yapıldı. Aşı konusunda çok iyiyiz, burada siyaset yapmak yok aşı konusunda çok iyiyiz. Ben inanıyorum ki bu hükümet bu devlet, sağlık bakanlığı, sağlık çalışanlarımız Kırkpınar’a kadar bu işi bitirirler. Bizim seyircimiz yüzde 95’i 40 yaş ve üstü yani yüzde 5’i 40 yaş altı onu da zaten o zamana kadar 25 yaşa ineceğine inanıyorum bu ayın sonuna kadar. Seyirci olacak olmama şansı yok. Seyirci yok demek sadece siyasi bir görüş. Federasyon öyle diyor, belediye başkanımız öyle diyor demek zorunda ama ben Kırkpınar Ağası olarak benim böyle bir sorumluluğum yok. İnanmıyorum seyircisiz olacağına çünkü gittiğimiz güreşlerde Antalya’da seyirci yok dedik seyirci vardı, Bursa’da seyirci yok dedik dünya seyirci vardı. Tedbir alacağız yine seyircimiz olacak. Bu kadar üst üste olmayabilir ama seyirci olur.” İfadelerini kullandı.
“KIRKPINAR’A HER ZAMAN ADAYIM”
Kırkpınar ağalığına iyi bir aday çıkana kadar çıkana kadar ağalığa aday olmaya devam edeceğini belirten Selim, “Ben Kırkpınar’a her zaman adayım. Edirne’de iyi bir aday çıkana kadar bu işi seven bir adam çıkana kadar ben adayım. Ben Kırkpınar’ı arttırmamamın sebebi iyi bir aday çıksın. Hep söylediğim bir şey var ağalık farklı bir şey sadece Kırkpınar’da ağa olmakla olmuyor. Kreşe verdiğim parayla ben 10 sene ağalık yaparım. İstanbul’da iki tane sağlık ocağı yaptırdım, Kırkpınar ağası olduğumuz için Kırk derslik bir okul yaptırıyoruz onunla 40 sene ağalık yaparım. Amaç burada bu işi seven iyi bir kardeşimiz gelsin, Kırkpınar’a da yakışacak.” Şeklinde konuştu.
AĞA’DAN EDİRNESPOR’A TAM DESTEK
Edirnespor’a maddi destek sağlayacağını söyleyen Selim, “Edirnespor’a destek çıkacağız sponsorluk desteği sağlayacağız. Edirnespor’u da en az 2.Lig’de, 1.Lig’de görmek istiyoruz. Şu anki yönetimi beğeniyorum orada güzel bir ekip var. Edirne’ye sahip çıkan futboldan anlayan bir ekip var. İnşallah ona da bir destek çıkacağız. Bugün onunda protokolünü kulüp başkanıyla beraber imzalayacağız.” Dedi. (Haber-Fotoğraf: Ali KRAMAN)





